نویسنده: فریده صالحی
// جمعه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۷

ملیسا مک کارتی و تیفانی هدیش به بازیگران فیلم The Kitchen پیوستند

بر اساس گزارش‌ها، تیفانی هدیش و ملیسا مک کارتی به‌تازگی به جمع بازیگران فیلم آشپزخانه (The Kitchen) که براساس سری کتاب کامیک دی سی ساخته می‌شود، اضافه شدند.

در اخبار سینما و تلویزیون، سایت خبری ددلاین گزارشی را منتشر کرده که در طی آن اعلام کرد ملیسا مک‌کارتی، بازیگر فیلم Ghostbusters (شکارچیان روح) و تیفانی هدیش، بازیگر فیلم Girls Trip (سفر دخترانه) اخیرا قرارداد جدیدی امضا کردند و قرار است در اثر مشترک کمپانی نیو لاین سینما (New Line Cinema) و کمپانی دی سی یعنی فیلم The Kitchen (آشپزخانه) حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند.

این اثر اقتباسی قرار است براساس سری کتاب کامیک کمپانی دی سی ورتیگو که در سال ۲۰۱۴ نوشته و عرضه شده، ساخته شود. این سری کتاب توسط مینگ دویل و آلی مسترز نوشته و طراحی شده است. این مجموعه کتاب کامیک، داستان همسران گروهی از تبهکاران و مافیای ایرلندی را حکایت می‌کند که در دهه ۱۹۷۰ و در محله هلز کیچن شهر منهتن زندگی می‌کنند. داستان این زنان به‌گونه‌ای است که زمانی که سازمان FBI همسران آنها را دستگیر می‌کنند، آنها تصمیم می‌گیرند که راه و تجارت آنها را ادامه دهند.

با اینکه با آمدن اسم ملیسا مک‌کارتی و تیفانی هدیش ممکن است شما با توجه به سابقه کاری آنها تصور کنید که این فیلم، یک اثر کمدی و خنده‌دار است، اما این موضوع توسط کمپانی‌های سازنده اعلام شده که فیلم آشپزخانه قرار است یک اثر سینمایی «کاملا درام» باشد. فیلم The Kitchen قرار است توسط نویسنده فیلمنامه فیلم Straight Outta Compton (مستقیم از کامپتن) یعنی آندره‌آ برلوف نوشته شود. همچنین او کارگردانی این اثر اقتباسی را هم بر عهده دارد. لازم به ذکر است که کارگردانی این فیلم، اولین تجربه کارگردانی آندره‌آ برلوف تا به امروز است.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده