نویسنده: فریده صالحی
// چهار شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۹

تریلر جدید انیمه Batman Ninja منتشر شد

به‌تازگی تریلر جدید انیمه نینجا بتمن (Batman Ninja) منتشر شد که سفر در زمان، یک ربات غول‌پیکر جوکر و همچنین گوریلا گراد را به تصویر کشیده است.

چندی پیش، یعنی در ماه دسامبر سال گذشته میلادی، تیم تولید انیمه Batman Ninja (بتمن نینجا) اولین تریلر این اثر را منتشر کردند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دومین تریلر این انیمه هم به‌تازگی منتشر شده است. با اینکه این تریلر هم شباهت بسیار زیادی به مورد اول دارد، اما در برخی صحنه‌های مبارزه‌ای آن، دست انداخته شدن بتمن توسط جوکر و صداپیشگی فوق‌العاده زیبای هنرمندان انگلیسی زبان با اولین تریلر تفاوت‌هایی هم دارد.

اگر با دقت به این تریلر نگاه کنید، کاملا متوجه حضور شخصیت محبوب دیگری، یعنی بین، می‌شوید. همچنین در این تریلر صحنه‌های بسیار کوتاهی وجود دارد که بتمن به صورت وارونه از یک پل آویزان شده که شما با کمی دقت متوجه این موارد خواهید شد. البته همانطور که در این کلیپ مشاهده می‌کنید، بتمن و بین تنها ساکنان شهر گاتهامی نیستند که به این سرزمین کشانده شده‌اند. اعضای بخش مطبوعات کمپانی دی سی در طی یک کنفرانس مطبوعاتی، اینگونه اطلاعات خود را درباره انیمه بتمن نینجا بیان کردند:

در این انیمه، شخصیت‌های منفی و شرور داستان ما خود را به شکل اربابان محلی در می‌آورند و قصد دارند کنترل و اداره سرزمین تقسیم‌شده را در دست گیرند. همانطور که انتظار می‌رود، جوکر هم قرار است رهبری این افراد متخاصم را در دست گیرد. از آنجایی که سلاح‌های فوق پیشرفته بتمن به‌نوعی در آنجا کاربرد نداشته و بلااستفاده شده‌اند، او باید برای انجام ماموریتش به دوستان خود از جمله کت وومن و اعضای خانواده Bat-family کمک بگیرد. این تیم قهرمانی که برای این ماموریت به گذشته رفته‌اند، سعی دارند نظم و کنترل را دوباره به آن منطقه بازگردانده و بعد از انجام کارشان دوباره به زمان حال و شهر گاتهام بازگردند.

انیمه بتمن نینجا یک اثر بلند محسوب می‌شود که قرار است با همکاری سه هنرمند بزرگ و نام آشنا در زمینه ساخت انیمه، ساخته شود. فیلمنامه این انیمه توسط کازوکی ناکاشیما نویسنده فیلمنامه انیمه Gurren Lagann (گورن لاگان) نوشته شده است. کارگردانی آن هم برعهده جونپی میزوساکی کارگردان انیمه JoJo's Bizarre Adventure (ماجراجویی عجیب و غریب جوجو) بوده است. همچنین طراحی شخصیت‌های انیمه بتمن نینجا هم توسط تاکاشی اوکازاکی Afuro Samurai (افرو سامورایی) انجام شده است. البته در ابتدا کازوکی ناکاشیما طرح اصلی این انیمه را عنوان کرده که بعد از آن توسط خودش، لئو چو و اریک اس. گارسیا فیلمنامه این اثر به‌طور کامل نوشته شده است.

علاوه بر تصاویر فوق‌العاده زیبایی که در کنار یکدیگر قرار داده می‌شوند و برای مخاطب به نمایش در می‌آید، افراد دیگری هم از جمله صداپیشگان هستند که زحمت بسیار زیادی در این پروژه می‌کشند. هنرمندانی که در تیم تولید این انیمه حضور داشته و نقش صداپیشگی را برعهده دارند عبارتند از: کوئیچی یامادرا/راجر کریگ اسمیت (صداپیشه بازی Batman: Arkham Origins) در نقش بتمن، واتارو تاکاگی/تونی هیل (بازیگر سریال Arrested Development) در نقش جوکر، ری کوگیمیا/تارا استرانگ (صداپیشه انیمه The New Batman Adventures) در نقش هارلی کوئین و پویزن آیوی، فرد تاتاسیور (صداپیشه انیمه سریالی Family Guy) در نقش گوریلا گراد و دث استروک، یوری لاونتال (صداپیشه انیمه Ben 10: Omniverse) در نقش رابین، ویل فریدل (صداپیشه انیمه Batman Beyond) در نقش رد رابین و رد هود، تام کنی (صداپیشه انیمه SpongeBob SquarePants) در نقش پنگوئن.

در پایان لازم به ذکر است که نسخه دیجیتالی انیمه بتمن نینجا در تاریخ ۲۴ آپریل ۲۰۱۸ (۴ اردیبشهت ۱۳۹۷) منتشر و نسخه بلوری و همچنین دی‌وی‌دی آن در تاریخ ۸ می ۲۰۱۸ (۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷) عرضه خواهد شد. همچنین نسخه 4K آن را هم در تابستان سال جاری می‌توانید به‌صورت دیجیتالی دانلود کنید. 

دانلود از آپارات


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده