نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

آپدیت Blackbird’s Kraken بازی Slime-san نسخه نینتندو سوییچ منتشر می‌شود

استودیو Fabraz اعلام کرد که بروزرسانی Blackbird’s Kraken بازی Slime-san بسیار زودتر از آنچه بازیکنان انتظار دارند، برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

زمانی که نسخه نینتندو سوییچ بازی Slime-san معرفی شد، مشخص نبود که آیا این نسخه شامل بروزرسانی Blackbird’s Kraken می‌شود یا خیر. خب، بازیکنان دیگر نمی‌توانند درباره این موضوع شک داشته باشند، زیرا در جدیدترین اخبار بازی، استودیو Fabraz اعلام کرده است که این بروزرسانی رایگان در تاریخ سوم اسفندماه (۲۲ فوریه) در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد.

به این مناسبت استودیو Fabraz یک تریلر جدید منتشر کرده است که گیم‌پلی بروزرسانی جدید را برای اولین بار در نینتندو سوییچ به نمایش در می‌آورد:

دانلود از وب‌سایت آپارات

برای کسانی که اطلاع ندارند باید بگوییم که بروزرسانی Blackbird’s Kraken تعداد ۲۵ سطح جدید، یک باس تازه، چالش‌های تازه، یک خانه قابل شخصی‌سازی، ۱۰۰ آیتم قابل جمع‌آوری، موسیقی و کاراکترهای جدید، یک حالت speedrun تازه و موارد دیگری را به صورت رایگان برای بازی به ارمغان می‌آورد. علاوه بر محتوای جدید، این بروزرسانی تعدادی از باگ‌های بازی را رفع و زمان بارگذاری‌ها را دستخوش تغییراتی می‌کند. در حال حاضر لیست کامل تغییرات این بروزرسانی مشخص نشده است و باید زمان بیشتری را منتظر بمانیم.

بازی Slime-san در ابتدا در تاریخ هفدهم فروردین‌ماه ۱۳۹۶ (۷ آوریل ۲۰۱۷) از طریق استیم برای کامپیوتر منتشر شد و پس از آن در پاییز سال ۲۰۱۷ به کنسول نینتندو سوییچ راه یافت. نسخه نینتندو سوییچ بازی از قابلیت لرزشی یا HD rumble پشتیبانی می‌کند و می‌توان با استفاده از یکی از جوی‌کان‌ها به تجربه بازی اقدام کرد.

شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده