توضیحات سازندگان بازی Kingdom Come: Deliverance درباره آپدیت روز اول آن
بازی Kingdom Come: Deliverance امروز به صورت رسمی منتشر شد و تا به اینجای کار با توجه به نقدهایی که از سایتهای مختلف دریافت کرده است، اثر نسبتا خوبی تلقی میشود، اما چیزی که در حال حاضر برای خریداران بازی اهمیت پیدا کرده، آپدیت روز انتشار سنگین و پرحجم ۲۳ گیگابایتی روی کنسول پلی استیشن 4 است که موارد زیادی را همچون مراحل جدید و آیتمهای مختلف به بازی اضافه میکند.
این آپدیت حجیم باعث شد تا بسیاری از بازیکنان با انتشار عکسهایی از زمان طولانی دانلود بازی، لب به گله و شکایت از سازندگان بگشایند و در همین راستا، مارتین کیلما، تهیهکننده ارشد بازی، اذعان داشت که تیم سازنده بازی بهبودهای زیادی با این آپدیت در بازی ایجاد کرده است و چون یک نسخه از بازی برای کسب مجوز باید ارائه شود، انتشار این آپدیت در روز اول عرضه ضروری بود. وی در ادامه گفت:
در توسعه بازیهای ویدیویی، محصول نهایی باید کمی قبل از عرضه رسمی کاملا آماده شده باشد. بنابراین از زمان تمام شدن کار ساخت بازی تا زمان انتشار آن، تیم سازنده میتواند به استراحت بپردازد یا اینکه با تولید محتوا، بستههای الحاقی جدیدی تدارک دیده و به گیمرها بفروشد، اما به جای این کارها، ما دوباره روی بازی در معرض انتشار خود کار کردیم و نتایج بهدست آمده کاملا واضح است. کوئستهای جدید، گیمپلی بالانس شده، سیستم پیشرفت بهتر، اجرای روانتر و بافتهای باکیفیتتر.
علاوه بر این، ویل پاورز از کمپانی دیپ سیلور نیز طی مصاحبهای گفت که دادههای این پچ قرار نیست جای جدیدی اشغال کنند و تقریبا جایگزین فایلهای دانلود شده خواهند شد. پاورز گفت:
با توجه به چیزی که در مورد سیستم نصب بازی و آپدیت به من گفتهاند، فایلهای بازی پس از دریافت به چند بخش دو گیگابایتی تقسیم میشوند. حال اگر آپدیتی که ما ارائه کردهایم حتی یک فایل ساده یک کیلوبایتی از این بخشهای دو گیگابایتی را هم تغییر دهد، شما بایستی کل آن بخش را دوباره بارگیری کنید و پس از دانلود دوباره، این فایلهای جدید جایگزین فایلهای قبلی میشوند و جای اضافی روی هارد شما اشغال نمیکنند.
بازی Kingdom Come: Deliverance از امروز برای پلتفرمهای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر در دسترس است. این بازی برای مدتی طولانی در دست ساخت بود و سرمایه خود را نیز از کمپینی در کیک استارتر بهدست آورد.