نویسنده: محمد شیرزاده
// پنجشنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱

سریال Firefly در قالب یک مجموعه رمان ادامه پیدا خواهد کرد

جدیدترین اخبار منتشر شده حاکی از ادامه یافتن داستان سریال فایرفلای (Firefly) در قالب یک مجموعه رمان است.

براساس اخبار گفته می‌شود سریال دوست‌داشتنی فایرفلای قرار است در قالب یک مجموعه رمان ادامه پیدا کند. سریال Firefly با وجود اینکه فقط ۱۴ قسمت بود توانست هواداران بسیار زیادی به دست بیاورد و به همین دلیل است که دوستداران این سریال همیشه دنبال دیدن قسمت‌های بیشتر از این مجموعه هستند. با وجود اینکه بازیگران این مجموعه از فکر و خیال آن بیرون آمده‌‌اند، هنوز هم از آن‌ها درباره بازگشت به این سریال سوال می‌شود.

حالا بالاخره به نظر می‌رسد قرار است داستان‌های جدیدی در دنیای فایرفلای برای هواداران در دسترس قرار گیرد، اما ممکن است آن چیزی نباشد که هواداران انتظارش را می‌کشیدند. کمپانی تایتان بوکس و محصولات مصرف‌کنندگان فاکس قرن بیستم قرار است این رمان‌ها را با همکاری یکدیگر منتشر کنند. جاس ویدون، خالق فایرفلای، نیز قرار است به عنوان ویراستار پروژه عمل کند. ویدون همیشه از بازگرداندن فایرفلای هراس داشته؛ چرا که فکر می‌کرد نمی‌تواند انتظارات را برآورده کند، اما در نهایت کار روی این پروژه را قبول کرد.

به گفته اینترتینمنت ویکلی، هر کدام از سه کتاب اول تمرکز خود را روی یکی از شخصیت‌ها خواهد گذاشت. کتاب اول تحت عنوان قهرمان بزرگ (Big Damn Hero) که نانسی هولدر آن را خواهد نوشت درباره دزدیده شدن سروان مالکوم رینولدز توسط تعدادی سرباز کت قهوه‌ای خواهد بود. ۹ دلاور (The Magnificent Nine) توسط جیمز لاوگروو نوشته خواهد شد و داستانش درباره جین خواهد بود که از طرف مک‌کلاد درخواست کمکی دریافت می‌کند که گروه را به ماجراجویی در یک سیاره‌ی متروکه می‌فرستد. نسل‌ها (Generations) توسط تیم لبونز نوشته خواهد شد و ریور تم را خواهیم دید که سفینه‌ی افسانه‌ای را که انسان‌ها را از زمین به ورس آورد کشف می‌کند.

کتاب‌ها قرار است داستان سریال را ادامه دهند و این موضوع سوال‌های جالبی را به وجود می‌آورد. ویدون در سال ۲۰۰۵ با فیلم سرنتی (Serenity) دوباره به دنیای فایرفلای بازگشت. این فیلم که چند سال پس از سریال جریان داشت داستان تعدادی از شخصیت‌های سریال را به پایان رساند؛ با این حال به نظر می‌رسد این رمان‌ها حد فاصل بین سریال تا فیلم را روایت کند. فیلم سرنتی هواداران را با سوالات زیادی رها کرد و امیدواریم کتاب‌ها بتوانند به آن‌ها پاسخ دهند.

با وجود اینکه سریال فایرفلای در هنگام پخشش آمار بینندگان زیادی نداشت، هواداران از آن موقع تا به امروز دسته دسته عاشق سریال شدند. کنسل شدن این سریال همیشه به عنوان بزرگ‌ترین اشتباه فاکس شناخته می‌شود و همواره فشار زیادی روی مسئولین شبکه برای ادامه ساخت سریال وجود داشته است. متاسفانه، با انتشار رمان‌های فایرفلای، احتمال این اتفاق از هر زمانی کمتر شده است.

 


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده