نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۱

تاریخ انتشار بازی Fear Effect Sedna مشخص شد

به‌تازگی استودیو سوشی گیمز تاریخ انتشار بازی Fear Effect Sedna را اعلام کرده است.

پس از سپری شدن ۱۸ سال از انتشار اولین نسخه از بازی Fear Effect برای کنسول پلی استیشن، سرانجام در تاریخ پانزدهم اسفندماه (۶ مارس) شاهد انتشار دنباله این بازی یعنی Fear Effect Sedna خواهیم بود.

بازی Fear Effect Sedna توسط استودیو فرانسوی سوشی گیمز توسعه یافته است و توسط بخش Square Enix Collective منتشر خواهد شد؛ بخشی که چند سال قبل توسط اسکوئر انیکس برای حمایت از بازی‌سازان مستقل تاسیس شد. این بازی ۱۹.۹۹ دلار قیمت خواهد داشت و برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی منتشر می‌شود. این یک فصل جدید از مجموعه است که داستان آن توسط جان زور پلاتن، نویسنده اصلی بازی Fear Effect به رشته تحریر در آمده و چهار شخصیت اصلی مجموعه یعنی هانا، رِین، گلس و دکه در کنار یک کاراکتر جدید با نام اَکسل در آن حضور دارند. بازیکنان می‌توانند این شخصیت‌ها را از زاویه ایزومتریک (بالا به پایین) کنترل کنند و انتظار می‌رود که به مانند بازی نخست این مجموعه، در بازی Fear Effect Sedna نیز شاهد مخفی‌کاری، پازل‌ها و کات‌سین‌های مرگ کلاسیک باشیم.  

وقایع این بازی چهار سال پس از وقایع بازی نخست اتفاق می‌افتد و بازیکنان را در نقش هانا قرار می‌دهد که از تریاد آزاد شده و حالا با رین در هنگ کنگ زندگی ‌می‌کند و گهگاهی به‌عنوان یک مزدور فعالیت می‌کند. در این بازی هانا یک ماموریت کوچک قبول کرده که به خاطر آن مجبور است از هنگ کنگ به فرانسه سفر کند. او باید در این ماموریت کوچک که از طرف یک سازمان به او محول شده، به محل تولدش یعنی فرانسه سفر کند و مجسمه‌ای باستانی و مرموز را که توسط سفیر چین در آنجا نگه‌داری می‌شود، برباید. اما این «ماموریت کوچک و آسان» هانا را به مسیری می‌برد و او را درگیر ماجرایی می‌کند که خیلی بزرگ‌تر از انتظارش است.

استودیو سوشی گیمز همچنین در حال کار روی نسخه بازسازی‌شده بازی نخست مجموعه Fear Effect است که با نام Fear Effect Reinvented شناخته می‌شود و قرار است در سال ۲۰۱۸ برای پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان، پی‌سی و نینتندو سوییچ منتشر شود.

شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده