// چهار شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۹

تاریخ انتشار بازی Q.U.B.E. 2 مشخص شد

استودیو Toxic Games تاریخ انتشار پروژه معمایی و اول شخص خود یعنی بازی Q.U.B.E. 2 را مشخص کرد.

ماه آگوست گذشته استودیو تاکسیک گیمز (Toxic Games) اعلام کرد که بازی Q.U.B.E. 2 در تاریخ نامشخصی از سال ۲۰۱۸ میلادی منتشر می‌شود. حال در جدیدترین اخبار بازی سازندگان تاریخ دقیق انتشار این بازی اول شخص و معمایی را مشخص کردند؛ طوری که تا کمتر از یک ماه یعنی ۱۳ مارس (۲۲ اسفند) بازی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

با مشخص شدن تاریخ انتشار بازی، دان دا روچا، مدیر عامل استودیو تاکسیک گیمز، در این باره نوشت:

پس از گذشت ۵ سال از توسعه آن، ما از تکمیل بازی Q.U.B.E. 2 بسیار مفتخر هستیم. وقتی که ما اولین نسخه این سری یعنی Q.U.B.E. را منتشر کردیم در واقع دانش‌آموز بودیم. اما پس از گذشت تقریبا نیمی از دهه ما توانستیم تجربه خود را در صنعت بازی‌سازی بیشتر کنیم و محصولی را تولید کنیم که همیشه آرزوی آن را داشتیم. امیدوار هستیم به قدری که توسعه این بازی برای ما لذت‌بخش بود، کیوب 2 بتواند به این اندازه یک تجربه ویژه را به کاربران القا کند.

برای کاربرانی که برای اولین بار با نام بازی Q.U.B.E. 2 روبرو می‌شود باید گفت که کاربران در آن هدایت کاراکتری با نام آملیا کراس را بر عهده می‌گیرند که در واقع یک باستان‌ شناس است. وی پس از یک اتفاق، خود را در دنیایی پیدا می‌کند که از آن هیچ اطلاعی ندارد. در جریان بازی، کاربران می‌توانند کنترل محیط پیرامون خود را در دست بگیرند و تغییراتی روی آن اعمال کنند. بازی مذکور شامل ۱۱ قسمت مختلف با بیش از ۸۰ معمای متنوع می‌شود.

اولین نسخه این مجموعه یعنی Q.U.B.E. در سال ۲۰۱۱ میلادی منتشر شد و پس از آن سازندگان نسخه Director’s Cut ان را نیز در سال ۲۰۱۴ برای پی سی منتشر کردند. یک سال پس از آن بازی مذکور توانست به کنسول‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 3، ایکس باکس وان و نینتندو Wii U راه پیدا کند. نسخه دایرکتورز کات این بازی شامل روایت جدیدی می‌شود که ضمیمه نسخه اصلی آن نشده بود.

بازی Q.U.B.E. 2 در تاریخ ۲۲ اسفند ماه برای PS4، Xbox One و کامپیوتر منتشر می‌شود. برای آشنایی با محیط و گیم پلی بازی در ادامه می‌توانید تریلر تیزر رسمی این بازی را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده