نویسنده: حسین سلیمی
// سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۴۵

حالت Jetpack Cargo بازی Star Wars Battlefront 2 معرفی شد

بازی Star Wars Battlefront 2 آپدیت جدیدی دریافت خواهد کرد که علاوه بر اعمال کردن تغییرات جدید در این بازی، حالت جدیدی تحت نام Jetpack Cargo نیز به آن اضافه خواهد کرد.

بازی Star Wars Battlefront II یکی از پرحاشیه‌ترین بازی‌های سال ۲۰۱۷ محسوب ‌می‌شود که بیشترین و داغ‌ترین بحث‌ها را در بین خبرهایی از دنیای بازی به خود اختصاص داده است. با توجه به مشکلات پیش آمده برای این بازی، استودیوی توسعه‌دهنده اعلام کرده بود که در آینده نه‌چندان دور، سیستم پیشرفت بازی اصلاح خواهد شد تا مشکلات بازیکنان در این بخش به صورت کامل رفع شود. حال با توجه به اخبار بازی منتشر شده، این بازی آپدیت جدیدی را دریافت خواهد کرد که جدا از اعمال تغییراتی در راستای تعادل بیشتر، حالت جدیدی را نیز به بازی Star Wars Battlefront 2 اضافه خواهد کرد.

استودیو DICE، توسعه‌دهنده بازی Star Wars Battlefront 2، برخی از جزئیات مربوط به آپدیت بعدی بازی مذکور را که به‌زودی برای پی سی، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 منتشر می‌شود به اشتراک گذاشته است. Jetpack Cargo نام حالت جدیدی است با آپدیت 1.2 به بازی Star Wars: Battlefront 2 اضافه می‌شود. برخلاف دیگر حالت‌ها، حالت Jetpack Cargo تنها برای مدت محدود در دسترس کاربران خواهد بود. Jetpack Cargo یک حالت با مبارزات سریع و هیجان‌انگیز خواهد بود که در آن دو تیم هشت نفره مجهز به جت پک به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

همچنین DICE انجام تغییراتی را برای برقراری تعادل بیشتر بین قهرمانان و ضدقهرمانان بازی Battlefront 2 در نظر دارد که شامل شخصیت‌های Boba Fett ،Palpatine ،Iden ،Rey ،Bossk ،Kyl o Ren ،Luke ،Chewbacca ،Yoda ،Lando ،Darth Vader و Captain Phasma می‌شود. علاوه بر این، شماری بهبود کلی و رفع اشکالات در این آپدیت وجود دارد که مربوط به عملکرد بازی، سلاح‌های لایت سیبر و بلستر و طراحی مراحل بازی می‌شود. در حال حاضر تاریخ عرضه‌ای برای آپدیت 1.2 این بازی مشخص نشده است. 

در دیگر اخبار، دایس گفته‌ است که در حال آماده‌سازی تغییراتی «قابل‌توجه» برای بازی است که جزئیات بیشتری در این مورد در ماه مارس (اسفند-فروردین) به اشتراک گذاشته خواهند شد. در همین راستا Electronic Arts تاکید کرده‌ است که سیستم پرداخت‌های درون برنامه‌ای به بازی Star Wars Battlefront 2 باز خواهند گشت.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده