// چهار شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۹

تاریخ رویداد بعدی Horizon Zero Dawn در بازی Monster Hunter: World اعلام شد

در ادامه سری رویداد مخصوص بازی Horizon Zero Dawn در بازی Monster Hunter: World، تاریخ انتشار دومین رویداد نیز مشخص شد.

مدتی پیش بود که اولین رویداد بازی Horizon Zero Dawn برای بازی Monster Hunter: World در دسترس قرار گرفت و کاربران با انجام آن می‌توانستند ست لباس واچرهای Horizon Zero Dawn را برای پالیکو خود بسازند. حال با توجه به اخبار بازی منتشر شده، کپکام (Capcom، سازنده و ناشر بازی Monster Hunter: World) تاریخ انتشار دومین رویداد این بازی را اعلام کرد.

دومین رویداد بازی، The Proving نام دارد که در جریان آن باید یک Anjanath بزرگ را بکشید و برای دسترسی به این رویداد حتما باید رنک شکار شما ۱۱ یا بالاتر باشد. متاسفانه جزئیات بیشتری از رویداد The Proving در دسترس نیست و در انتها مشخص شده که این رویداد در تاریخ ۹ اسفند ماه (۲۸ فوریه) در دسترس کاربران پلی استیشن 4 قرار خواهد گرفت و تا تاریخ ۱۴ اسفند ماه مهلت دارید تا The Proving را انجام داده و ست لباس ایلوی و کمان او را به دست بیاورید.

رویداد بازی Horizon Zero Dawn، تنها اثری از دنیای بازی‌ها نیست که در بازی Monster Hunter: World دیده می‌شود و یک رویداد از بازی Street Fighter V نیز برای کاربران در نظر گرفته شده است که با انجام آن می‌توانید ظاهر شخصیت خود را به ریو و ساکورا تغییر دهید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده