نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۳۱

رایان رینولدز با انتشار تصویری تولد جاش برولین را تبریک گفت

رایان رینولدز به‌تازگی با انتشار تصویر یک نقاشی زیبا از جوانی‌های جاش برولین در توییتر خود، تولد بازیگر نقش شخصیت کیبل در فیلم ددپول 2 (Deadpool 2) را تبریک گفت.

همانطور که انتظار می‌رفت و با توجه به اینکه شخصیت ددپول چقدر از آثار ابرقهرمانی معمولی و متوسط فاصله دارد، تیم تبلیغاتی متفاوتی هم نسبت به بقیه آثار داشته و می‌توان گفت ایده‌ها و روش‌هایی که این تیم تبلیغاتی برای فیلم Deadpool 2 (ددپول 2) به کار می‌گیرند کمی عجیب است. این موضوع از تولید همان قسمت اول آغاز شده و تا به امروز ادامه داشته است. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، رایان رینولدز بازیگر محبوب نقش شخصیت ددپول، به‌تازگی تولد ستاره هم‌بازی خود یعنی جاش برولین را تبریک گفت.

همانطور که پیشتر هم در اخبار مختلف اعلام شده بود، جاش برولین قرار است نقش کیبل را در دنباله فیلم Deadpool (ددپول) ایفا کند. برولین، در روز ۱۲ فوریه (۲۳ بهمن)، پنجاهمین سالگرد تولد خود را جشن گرفت. از طرف دیگر، رایان رینولدز هم به روشی دوست‌داشتنی و بسیار صمیمی، این رویداد را با انتشار تصویر یک نقاشی زیبا از جوانی‌های برولین، جشن گرفت و تبریک خود را اعلام کرد. این تصویر، جاش برولین را نشان می‌دهد که برای ددپول ژست گرفته است. به نظر می‌رسد که این شخصیت دنیای کامیک استودیو مارول قرار است یک تصویر از شخصیت منفی داستان را نقاشی کند. در عوض، او چهره برولین در زمان جوانی‌هایش را که نقش برد را در فیلم The Goonies ایفا کرده بود نقاشی کرده است.

جالب است بدانید که این نقاشی، اولین موردی نیست که در المان‌های تبلیغاتی این اثر قصد اشاره کردن به فیلم The Goonies را که تقریبا ۳۳ سال از اکران آن گذشته، دارد. پیشتر هم از این اتفاقات رخ داده و ما در موارد تبلیغاتی‌ای که برای این اثر منتشر شده، اشارات مختلفی دیده‌ایم. به‌طور مثال اخیرا جدیدترین تریلر فیلم ددپول 2 منتشر شد که در آن شخصیت کیبل معرفی شد. در این تریلر، ما شاهد صحنه‌ای هستیم که ددپول تیشرتی را به تن کرده که شباهت خیلی زیادی به تیشرتی دارد که یکی دیگر از بازیگران فیلم The Goonies یعنی جف کوئن برای نقش شخصیت چانک پوشیده بود.

Deadpool 2

پیش از انتشار این تریلر، ما شاهد انتشار جدیدترین پوستر دنباله فیلم ددپول هم بودیم که آن پوستر هم به یک فیلم دهه ۸۰ اشاره دارد. در این پوستر که توسط رایان رینولدز منتشر شده، تنها شخصیت ددپول در میان انبوهی از گلوله دیده می‌شود. این پوستر در واقع اشاره‌ای به فیلم Flashdance (فلش‌دنس) با بازی جنیفر بیلز دارد. 

رایان رینولدز در نقش ددپول، جاش برولین در نقش کیبل، زازی بیتز در نقش دومینو،‌ استفان کاپیساک در نقش کلاسوس، برایانا هیلدبرند در نقش نگاسونیک، جک کزی در نقش بلک تام، لزلی اوگامس در نقش Blind Al، تی جی میلر در نقش ویزل، مورنا باکرین در نقش ونسا، کارا سانی در نقش دوپیندر، جولیان دنیسون در یک نقش نامشخص، کوتسونا شیئوری در یک نقش نامشخص و تری کروس در یک نقش نامشخص، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Deadpool 2 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده دیوید لیچ، کارگردان فیلم Atomic Blonde (بلوند اتمی) بوده است. همچنین مانند فیلم اول، پاول ورنیک و رت ریس کار نوشتن فیلمنامه فیلم Deadpool 2 را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Deadpool 2 در ابتدا قرار بود در تاریخ ۱ ژوئن ۲۰۱۸ (۱۱ خرداد ۱۳۹۷) اکران شود، اما ماه گذشته کمپانی فاکس قرن بیستم از جلو افتادن اکران این فیلم خبر داد. فیلم Deadpool 2 اکنون قرار است در تاریخ ۱۸ می ۲۰۱۸ (۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده