نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۰

یک بازی موبایل مرتبط با Game of Thrones در حال ساخت است

استودیو بیهیویر اینتراکتیو از توسعه یک بازی استراتژی و رایگان بر اساس دنیای Game of Thrones برای دستگاه‌های موبایل خبر داد.

سریال Game of Thrones از زمان پخش آن در سال ۲۰۱۱ از شبکه HBO بسیار موفق عمل کرده است. این مجموعه با بازی‌های استودیو تل تیل گیمز و استودیو سایانید پا به دنیای بازی‌های ویدیویی گذاشت، اما در دو سیستم عامل اندروید و iOS با بازی‌هایی نظیر بازی Game of Thrones: Conquest موفقیت بیشتری کسب کرد. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی موبایل، استودیو بیهیویر اینتراکتیو اعلام کرد که آنها برای انتشار یک بازی رایگان (Free to Play) استراتژی بر اساس دنیای Game of Thrones برای اندروید و iOS با شبکه اچ بی او همکاری می‌کنند.

این بازی رایگان با کمک کمپانی GAEA که یک توسعه‌دهنده و ناشر چینی است، ساخته خواهد شد که طبق گفته رمی راسین، مدیرعامل و تهیه‌کننده اجرایی استودیو Behaviour Interactive، این همکاری به منظور «ساخت این بازی برای همه بازیکنان سراسر جهان» بوده است. تمام توسعه‌دهندگان بازی از طرفداران سرسخت سریال بازی تاج و تخت به شمار می‌آیند؛ بنابراین به نظر می‌رسد که این بازی یک پروژه جذاب برای کسانی که در ساخت آن دخیل هستند، باشد.

این بازی به دنبال اقتباس از دنیای Game of Thrones و ارائه یک بازی موبایل درگیرکننده است؛ به طوری که بازیکنان به منظور اکتشاف قاره خیالی وستروس مدام به بازی سر بزنند. یانژی وانگ، مدیرعامل کمپانی GAEA نیز علاقه‌مند به توسعه این بازی است؛ به طوری که در این‌باره اذعان داشت:

ما بسیار هیجان‌زده هستیم تا با استودیو بیهیویر اینتراکتیو همکاری کنیم. کمپانی GAEA به ارائه تجربه نوآورانه برای دستگاه‌های موبایل علاقه‌مند بوده است و با عنایت به ارزش بالای تولیدات استودیو بیهیویر اینتراکتیو، ما قصد داریم تا یک ماجراجویی گسترده و بزرگ از Game of Thrones روی دستگاه‌های موبایل برای طرفداران و بازیکنان فراهم سازیم.  

در این اثنا، جف پیترز، معاون رئیس دایره اعطای مجوزها در شبکه اچ‌بی‌او نیز درباره کار روی این بازی موبایل با استودیو بیهیویر اینتراکتیو و کمپانی GAEA توضیح داد:

طرفداران Game of Thrones به شدت درگیر این مجموعه هستند و در سراسر جهان پراکنده شده‌اند. کار ما این است که به این طرفداران راه‌های جدید و درگیر‌کننده‌ای برای غرق شدن در دنیای این مجموعه نشان دهیم و ما بسیار مشتاق هستیم که ببینیم استودیو بیهیویر اینتراکتیو چه ایده‌های نوآورانه‌ای را ارائه خواهد کرد.

نام و تاریخ انتشار این بازی موبایل اقتباس‌شده از سریال بازی تاج و تخت هنوز مشخص نشده است. اگرچه ما یک بازی برای کنسول‌ها را ترجیح می‌دادیم، اما یقینا بسیاری از ما کنجکاو هستیم که ببینیم این بازی موبایل چگونه خواهد بود. شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.  

  


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده