نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۴۵

تریلر جدید فصل دوم سریال A Series of Unfortunate Events

شبکه نتفلیکس تریلر جدیدی از فصل دوم سریال A Series of Unfortunate Events با بازی نیل پاتریک هریس، را منتشر کرده است.

ماه گذشته، شبکه نت فلیکس با انتشار تیزری کوتاه تایید و اعلام کرد که فصل دوم سریال A Series of Unfortunate Events (مجموعه اتفاقات ناگوار) قرار است در تاریخ ۳۰ مارس ۲۰۱۸ (۱۰ فروردین ۱۳۹۷) از این شبکه استریم و محبوب منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فصل دوم این سریال منتشر شده است. در این تریلر شاهد تصاویر رسمی جدیدی از فصل دوم این سریال هستیم و با اتفاقاتی که قرار است در فصل دوم سریال A Series of Unfortunate Events مشاهده کنیم، بیشتر آشنا می‌شویم. در فصل دوم این سریال بودلرها باید بار دیگر با کنت الاف با بازی نیل پاتریک هریس، روبه‌رو شوند و نقشه‌های شوم او را بار دیگر نقش بر آب کنند. سریال A Series of Unfortunate Events برای سه فصل برنامه‌ریزی شده است که انتظار می‌رود فصل سوم این سریال سال آینده میلادی منتشر شود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

سریال A Series of Unfortunate Events براساس رمان‌های ۱۳ جلدی به همین نام اثر دنیل هندلر ملقب به لمونی اسنیکت، تولید و ساخته می‌شود. در حال حاضر، فصل اول این سریال منتشر شده که اقتباسی از چهار کتاب اول رمان‌های لمونی اسنیکت بوده است. فصل دوم سریال A Series of Unfortunate Events نیز براساس پنج کتاب بعدی لمونی اسنیکت تولید شده و فصل سوم این سریال نیز قرار است براساس چهار کتاب پایانی تولید و منتشر شود. کار ساخت و تولید این سریال بر عهده بری ساننفلد و مارک هودیس بوده است. فصل دوم سریال A Series of Unfortunate Events براساس پنج کتاب مدرسه سختگیر (The Austere Academy)، آسانسور قلابی (The Ersatz Elevator)، دهکده شوم (The Vile Village)، بیمارستان خطرناک (The Hostile Hospital) و سیرک مرگبار (The Carnivorous Carnival) در ۱۰ قسمت تولید و منتشر خواهد شد.

مانند فصل اول، هر دو قسمت از فصل دوم سریال A Series of Unfortunate Events داستان و اتفاقات یک کتاب را پوشش خواهد داد. این سریال داستان ویولت، کلاوس و سانی بودلر، سه خواهر و برادر را روایت می‌کند که از یک پدر و مادر ماجراجو و ثروتمند بودند. این سه در ساحل برینی بریچ می‌فهمند که پدر و مادرشان در آتش‌سوزی بزرگی از بین رفته‌اند و آنها باید از این به بعد در خانه کنت الاف که یکی از فامیل‌های دورشان است زندگی کنند. کنت الاف با نقشه‌ای با استفاده از قانون ازدواج، ویولت را مجبور می‌کند که به عقدش درآید تا کنت وارث ثروت آن‌ها شود و بتواند از ثروت آنها استفاده کند که با زیرکی ویولت نقشه‌اش ناکام می‌ماند و فرار می‌کند. در ادامه الاف بارها سعی می‌کند تا به ثروت بودلرها دست پیدا کند.

نیل پاتریک هریس در نقش کنت الاف، پاتریک واربرتون در نقش لمونی اسنیکت، کی. تاد فریمن در نقش آقای پو، مالینا وایزمن در نقش ویولت بودلر، لوئیس هینس در نقش کلاوس بودلر , پریسلی اسمیت در نقش سانی بودلر، از جمله بازیگران اصلی سریال A Series of Unfortunate Events هستند که در فصل دوم این سریال نیز باز خواهند گشت. ناتان فیلیون، تونی هیل، سارا رو، لوسی پانچ، راجر بارت، دان جانسون، ریس داربی، کریس گاوتیر، کیت بلکمن دالاس، کاترین اوهارا، دیلن کینگول، آوی لیک، تیموتی وبر، لورتا والش و ترنت ردکاپ، از جمله بازیگران جدیدی هستند که در فصل دوم سریال A Series of Unfortunate Events حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده