نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۲۹

میاموتو از دلیل همکاری با سازنده Minions برای ساخت انیمیشن سینمایی ماریو می‌گوید

در جریان یک پرسش و پاسخ، شیگرو میاموتو در مورد دلیل همکاری نینتندو با ایلومینیشن اینترتینمنت برای ساخت انیمیشن سینمایی ماریو توضیح داده است.

اواسط این ماه بود که کمپانی نینتندو و استودیوی انیمیشن‌سازی ایلومینیشن اینترتینمنت، سازنده انیمیشن Despicable Me (من نفرت انگیز) و انیمیشن Minions (مینیون ها)، از همکاری خود برای ساخت یک انیمیشن سینمایی بر اساس مجموعه سوپر ماریو (Super Mario) خبر دادند. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این انیمیشن سینمایی از جمله داستان و زمان اکران آن، مشخص و اعلام نشده است، اما در جریان یک پرسش و پاسخ، شیگرو میاموتو، خالق این مجموعه در مورد دلیل همکاری نینتندو با ایلومینیشن اینترتینمنت برای ساخت انیمیشن سینمایی ماریو صحبت کرده است. میاموتو گفت که او با کریس ملداندری، خالق مجموعه من نفرت‌انگیز و مینیون‌ها، در مورد ساخت انیمیشن Super Mario گفتگو کرده است. میاموتو در مورد این گفتگو گفت:

ما با هم صحبت کردیم و این احساس را به اشتراک گذاشتیم که اگر نمی‌توانیم واقعا چیز جالبی را بسازیم، کار را متوقف کنیم.

Miyamoto

میاموتو در ادامه گفت که امیدوار است نینتندو با ایلومینیشن اینترتینمنت که چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای را دارند و به‌خصوص ملداندری که در پشت انیمیشن‌های موفقی چون انیمیشن Despicable Me، انیمیشن Minions، انیمیشن Ice Age (عصر یخبندان) و انیمیشن Sing (آواز بخوان)، حضور داشته است، همکاری موفقی را برای ساخت انیمیشن Mario داشته باشند. میاموتو گفت:

زمانی که من با کریس صحبت می‌کردم، او به من گفت که مصاحبه‌‌های زیادی از من را خوانده است و احساس می‌کند که دیدگاه و رویکرد مشابهی را برای ساخت این انیمیشن دارد. ما در مورد شباهت‌هایی که به هم داشتیم، صحبت کردیم و به این نتیجه رسیدیم که ممکن است بتوانیم با یکدیگر همکاری کنیم. ما گفتگوهایمان را دو سال پیش آغاز کردیم و در نهایت به مرحله‌ای رسیدیم که می‌توانیم آن را رسما اعلام کنیم.

با این حال، انتظار می‌رود که نینتندو و ایلومینیشن اینترتینمنت در آینده نزدیک اطلاعات بیشتری را در مورد انیمیشن Mario منتشر کنند. در سال ۱۹۹۳، فیلم Super Mario Bros (برادران سوپر ماریو) به‌ روی پرده‌های سینما رفت. با این حال، این فیلم یک شکست بزرگ بود و نه‌تنها نقدهای بسیار ضعیفی را از سوی منتقدان دریافت کرد، بلکه در گیشه‌ها نیز شکست بزرگی را متحمل شد. باب هاسکینز ایفاگر نقش ماریو و جان لگویزمائو ایفاگر نقش لوئیجی در این فیلم سینمایی بودند.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده