// سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۸

X2 از کیس میان رده خود با نام Penta Gamer رونمایی کرد

X2 یکی از شرکت های تازه تاسیس در دنیای سخت افزار است که به تازگی به شکل دقیقی خط تولید خود را به سمت مصارف مرتبط با بازی و صنعت گیم پیش می‌برد. در این خبر با تازه ترین کیس ارايه شده از سوی این شرکت آشنا خواهید شد.

شرکت X2 مدتی است که به صورت کاملا جدی در حال افزایش و ایجاد تغییرات در خط تولید خود و پیشروی به سمت محصولاتی با کاربری مختص بازی است. این شرکت به تازگی شروع عرضه کیس‌ های مخصوص بازی خود را با نام Penta اعلام کرده است. این محصول جدید کیسی با اندازه ATX و از خانواده‌ی کیس‌هایی با اندازه متوسط یا Mid-tower است و از آلمینیوم سخت شده با قطر ۰/۵ میلی‌متر ساخته شده و دارای شیشه‌ی حرارت دیده با قطر ۴ میلی‌متر برای هر دو سمت این کیس است.

 

X2 penta

این محصول نیز همانند طراحی رایج کیس‌های گیمینگ دارای یک بخش جدا برای قرارگیری منبع تغذیه است. این طراحی این اجازه را به دارنده‌ کیس می‌دهد تا بتواند کابل‌های اضافی و ناخواسته را از دید پنهان کرده و ظاهر منظم‌تر و زیباتری را به آن ببخشد. همچنین انجام این عمل باعث می‌شود که گردش هوا در بخش داخلی بهتر شده و قطعات سخت افزاری بزرگ‌تری نیز بتوان درون کیس جای داد. کیس Penta توانایی پشتیبانی از کارت‌های گرافیک با طول ۳۸۰ میلی‌متر و خنک کننده پردازنده تا طول ۱۶۰ میلی‌متر را پشتیبانی می‌کند. در داخل بخش نگهدارنده منبع تغذیه نیز این امکان فراهم شده تا کاربران بتوانند درایورهای ذخیره سازی تا اندازه ۲۱۰ میلی‌متر را نیز جای دهند.

X2 penta

از لحاظ پشتیبانی تعداد و اندازه فن، در داخل این کیس زیبا برای نصب ۷ فن مجزا با اندازه ۱۲۰ میلی‌متر فضا به صورت کلی ساخته شده است. البته گفتن این نکته خالی از لطف نیست که به صورت پیش فرض ۲ عدد فن، یکی در جلوی این کیس و دیگری در پشت آن که هردو دارای ال‌ای‌دی قرمز رنگ هستند، تعبیه شده است. از لحاظ فضای ذخیره سازی نیز این کیس قابلیت نصب دو عدد درایور ۳/۵ اینچی و در کل چهار درایور ۲/۵ اینچی را فراهم آورده است.

شرکت X2 برای این کیس زیبا و کاربردی قیمت پیشنهادی جهت خرده فروشی‌ها را ۵۹/۹۵ یورو معادل ۷۱/۹۵ دلار اعلام کرده است.


منبع eteknix.com
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده