// دوشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱

نامزد‌های مراسم IFMCA 2018 معرفی شدند

بازی Valkyria Revolution و بازی Rime در کنار دیگر آثار، نامزد جوایز رویداد IFMCA در شاخه بازی‌های ویدیوی و موسیقی متن شدند.

انجمن بین‌المللی منتقدان موسیقی فیلم یا همان International Film Music Critics Association فهرست نامزد‌های سال جاری خود را برای جوایز IFMCA اعلام کرد که در بین آنها چندین بازی ویدیویی نیز دیده می‌شود.

در بین نامزد‌های انتخاب شده در شاخه «بهترین قطعه اورجینال برای بازی ویدیویی یا رسانه‌های تعاملی» بازی کمپانی سگا یعنی Valkyria Revolution و موسیقی متن آن که به دست یاسونوری میتسودا، رهبر ارکستر Xenogears، تنظیم شده است، دیده می‌شود. در آن سو موسیقی متن بازی Deformers، تنظیم‌شده به دست آستین وینتوری، موسیقی متن بازی Get Even، تنظیم‌شده توسط اولیور درایویر، موسیقی متن بازی Divide، به دست کریس تیلتون، و موسیقی متن بازی Rime، به دست دیوید گارسیا دیاز، از دیگر نامزد‌های مشخص‌شده برای جوایز IFMCA به شمار می‌روند.

این موضوع که IFMCA برای انتخاب نامزد‌ها تا این حد در دنیای بازی‌های ویدیویی و موسیقی متن آنها به جستجو پرداخته، امری جالب به نظر می‌رسد. با اینکه بازی Valkyria Revolution که در ژاپن آن را با نام Valkyria: Azure Revolution می‌شناسند از نظر گیم‌پلی عملکردی قوی نداشت، اما در آن سو از موسیقی زیبایی برخوردار بود. البته متاسفانه بسیاری از کاربران با توجه به امتیاز ضعیف این نسخه از سری بازی Valkyria نتوانستند برای خرید آن اقدام کنند و از موسیقی متن این بازی لذت ببرند. در آن طرف، آستین وینتوری که وظیفه ساخت موسیقی بازی استودیو ردی ات داون (Ready at Dawn) یعنی Deformers را بر عهده گرفته بود توانست با موسیقی این بازی یک روند طنزآمیز و کارتونی را برای کاربران به ارمغان بیاورد.

تمامی نامزد‌های منتخب، لیاقت برنده شدن جایزه IFMCA را دارند و گفتنی است که در تاریخ ۲۲ فوریه (۳ اسفند) برندگان این رویداد مشخص می‌شود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده