نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۱

نسخه Early Access بازی Slasher’s Keep با انتشار تریلری منتشر شد

بازی Slasher’s Keep به صورت Early Access برای پلتفرم پی‌سی در دسترس قرار گرفت و تریلر جدیدی از بازی منتشر شد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی Slasher’s Keep به صورت Early Access در دسترس کاربران پلتفرم کامپیوتر قرار گرفته است و به این مناسبت، تریلر جدیدی از بازی منتشر شده است که گیم‌پلی و سبک هنری سل شید بازی را به تصویر می‌کشد.

استودیو Damian Schloter به تنهایی کار توسعه و انتشار بازی Slasher’s Keep را برعهده داشته است و این بازی یک اثر اول شخص لوت محور (loot-driven) و روگ‌لایک است که بازیکنان را در سیاه‌چاله‌های مملو از دشمنانی نظیر موش‌های بزرگ و زامبی‌هایی که در تریلر می‌توان آنها را مشاهده کرد، رها می‌شوند. این بازی همچنین دارای مراحل تصادفی، سیستم مبارزه تن به تن پویا، سیستم ساخت‌و‌ساز درگ اند دراپ محور و دو کاراکتر قابل بازی برای شروع ماجراجویی است.

بازی Slasher’s Keep با استقبال خوب کاربران روبرو شده است به طوری که در زمان نگارش این خبر توسط سایت دوآل‌شاکرز، ۹۱ درصد از ۲۳ نقد بازی در استیم مثبت بوده است. کاربران می‌توانند بازی Slasher’s Keep را تا تاریخ بیست و هفتم بهمن‌ماه (۱۶ فوریه) با ۱۰ درصد تخفیف خریداری کنند و پس از این مهلت چهار روزه بازی با قیمت ۱۳.۹۹ دلار قابل خریداری است.

شما می‌توانید تریلر و تصاویر جدید بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده