نویسنده: بخش تبلیغات
// دوشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۳۰

رهن و اجاره آپارتمان در جنت آباد چقدر است؟

بسیاری از افراد برای رهن و اجاره آپارتمان، به مناطق مختلفی از جمله غرب تهران فکر می‌کنند.

بسیاری دلشان می‌خواهد از شلوغی مرکز شهر و محدودیت‌هایی مثل طرح ترافیک فاصله داشته باشند و از آنجایی که قیمت رهن و اجاره آپارتمان معمولا در مرکز شهر بالاست، به فکر رهن و اجاره آپارتمان در مناطق دیگر شهر می‌افتند. یکی از انتخاب‌ها نیز جنت‌آباد است. محله جنت‌آباد در شمال غرب تهران و در منطقه ۵ شهرداری، محله‌ای‌ است با خیابان‌های عریض و دسترسی مناسب به مناطق دیگر شهر؛ برای همین هم تقاضا برای رهن و اجاره آپارتمان در جنت آباد از سوی قشر عمدتا متوسط که نمی‌خواهند پول زیادی بابت رهن و اجاره بپردازند، بالاست.

 

چرا آمار رهن و اجاره آپارتمان در جنت آباد بالاست؟

آمار رهن و اجاره آپارتمان در جنت آباد، بالاست، چون از این منطقه به‌راحتی می‌توان به نقاط مرکزی شهر رسید. این منطقه که از جاده حصارک شروع و به خیابان آیت‌الله کاشانی منتهی می‌شود، از غرب به شهران، از شمال به ده حصارت، از شرق به محله‌های پونک و چهار دیواری و از جنوب به خیابان آیت الله کاشانی می‌رسد؛ ضمن اینکه ساکنین جنت آباد به بزرگراه‌هایی مثل اشرفی اصفهانی، آبشناسان، شهید باکری و همت دسترسی دارند.

یکی از فاکتورهای اصلی برای رهن و اجاره آپارتمان امکانات محل سکونت است. جنت آباد که به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم می‌شود و دو بزرگراه آبشناسان و همت از میانش می‌گذرد، از امکانات خوبی برخوردار است. این محله دارای دو بازار تره بار جنت‌آباد و نگین غرب است و وجود بوستان‌هایی مثل شبنم، مهتاب، پروانه و بهاره و مراکز خریدی مثل سمرقند، طوبی، ایرانپارس و کوروش، آن را در زمره انتخاب‌ها، چه برای کسانی که به دنبال خرید خانه هستند و چه آنهایی که می‌خواهند خانه اجاره کنند، تبدیل کرده است.

درست است که در بیشتر مواقع اتوبان‌های منتهی به جنت‌آباد مثل همت پرترافیک هستند، اما در محله‌های جنت‌آباد ازدحام چندانی وجود ندارد. تعداد کم اداره‌های دولتی در این منطقه، خیابان‌های عریض آن و مسکونی‌ بودن محله باعث شده چندان خبری از سرو صدا نباشد؛ ضمن اینکه در بیشتر مواقع هم بی‌دردسر می‌توان جای پارک پیدا کرد.

رفت و آمد در جنت آباد به‌آسانی انجام می‌شود. با خط اتوبوس بی آر تی و تاکسی می‌شود به میدان‌های اصلی شهر مثل پونک و فلکه صادقیه رسید. همچنین آنطور که در سند چشم‌انداز مترو تهران آمده، قرار است تا سال ۱۴۰۴ خط ۴ مترو از میدان چهارباغ در زیر بزرگراه همت به سمت چهار راه تهران پارس در شرق تهران حرکت کند. این خط در تقاطع بلوار جنت آباد و بزرگراه هاشمی رفسنجانی دارای ایستگاه مترو می‌شود.

همچنین با گسترده شدن خط ۷ قرار است به‌زودی انتهای جنت آباد شمالی در سیمون بولیوار دارای مترو شود.

 

قیمت رهن و اجاره آپارتمان در این منطقه

چهار باغ و لاله بهترین خیابان‌های جنت آبادند؛ خیابان‌هایی با کوچه‌های پهن و خانه‌های نوساز. خیابان ۲۰ متری گلستان هم بازار خرید اصلی جنت‌آباد است و معمولا قیمت رهن و اجاره آپارتمان در این خیابان‌ها بالاتر. این روزها بیشتری‌ها جنت آباد جنوبی را به جنت آباد شمالی بیشتر ترجیح می‌دهند؛ چون هم نوسازتر است و هم ساختمان‌های مدرن و پاساژهای بیشتری را در خودش جای داده. به همین خاطر هم قیمت خانه و آپارتمان در این قسمت بیشتر از جنت آباد شمالی است. برای مثال، رهن یک آپارتمان ۸۰ متری در جنت آباد شمالی ۱۰۰ میلیون است و اگر دنبال آپارتمان ۹۵ متری چهار سال ساخت باشید باید ۷۰ میلیون پول پیش و یک و نیم میلیون تومان اجاره ماهیانه پرداخت کنید.

اجاره آپارتمان ۱۱۰ متری در این منطقه با ۶۰ میلیون ودیعه و یک میلیون و هفتصد هزار تومان اجاره ماهیانه مقدور است.

و اما قیمت رهن و اجاره آپارتمان در جنت آباد جنوبی: برای رهن یک آپارتمان ۸۵ متری نوساز در این محله، ۱۳۵ میلیون ودیعه باید پرداخت کرد و برای اجاره یک آپارتمان نوساز ۱۰۵ متری باید یک و نیم میلیون تومان اجاره و ۱۰۰ میلیون پول پیش پرداخت.

با مراجعه به قسمت املاک سایت دیوار می‌توانید از قیمت رهن و اجاره آپارتمان در این منطقه باخبر شوید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومجی هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.


تهیه شده در زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده