نویسنده: محمد شیرزاده
// دوشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۱

آینده بن افلک در دنیای سینمایی DC هنوز نامشخص است

طبق جدیدترین اخبار به نظر می‌رسد هنوز حضور یا عدم حضور بن افلک در دنیای سینمایی دی‌سی نامشخص است. 

جدیدترین اخبار دنیای سینمایی دی‌ سی خبر از این می‌دهند که آینده‌ی بن افلک در فیلم‌های این کمپانی هنوز هم نامشخص است و به نظر می‌رسد این بازیگر هنوز آماده‌ی تعهدی طولانی مدت نیست اما قصد هم ندارد از این فیلم‌ها کناره گیری کند. حضور این بازیگر ۴۵ ساله در نقش ابرقهرمان شنل پوش پر سر و صدا بوده و آینده مبهم آن هنوز نامشخص است.

در چند ماه اخیر صحبت‌ها و پرسش‌ها درباره تعهد افلک به نقش بتمن سراسر هالیوود را فرا گرفته بود. صحبت‌ها در رابطه با ترک دنیای سینمایی دی‌سی توسط وی در ابتدا اوایل سال گذشته میلادی قوت گرفتند و این اتفاق وقتی افتاد که وی از کارگردانی فیلم جداگانه بتمن کناره گیری کرد. سپس با نقد و بررسی‌های ضعیف فیلم لیگ عدالت (Justice League) دوباره شایعات از نو شروع شدند.

براساس منابع نزدیک به دی‌سی، افلک بیش از چیزی که در ابتدا قصدش را داشت، برای این کمپانی و دنیای سینمایی‌اش وقت گذاشته است و این دنیای سینمایی آن چیزی که فکرش را می‌کرد هم نشد.افلک به با توجه به کمپانی برادران وارنر که سعی دارد وضعیت وی را هرچه سریع‌تر و قبل از آماده شدن فیلمنامه فیلم جدید بتمن مشخص کند، و همچنین تاخیر انداختن ساخت دیگر فیلم‌ها نظیر فیلم تا شب زنده بمان (Live By Night)، از شرایط راضی نیست. با این حال، وی هنوز هم درباره آینده خود در دنیای سینمایی دی‌سی مطمئن نیست.

با توجه به روند چهار و نیم سال گذشته، تامل کردن افلک برای متعهد شدن به دنیای سینمایی دی‌سی قابل درک است. اما شاید جالب‌ترین موضوع این باشد که استودیو از افلک ناامید شده است چرا که نتوانست مانند رابرت داونی جونیور در کمپانی مارول، به چهره دنیای سینمایی دی‌سی تبدیل شود. به نظر می‌رسد آن‌ها هم حسی مشابه افلک نسبت به این شرایط دارند.

تا به امروز هیچ چیز در دنیای سینمایی دی‌سی طبق برنامه پیش نرفته و این موضوع روی حرفه افلک نیز تاثیر گذاشته است. حضور وی در این دنیای سینمایی هنوز هم بهترین بخش آن است، در نتیجه اگر تصمیم بگیرد در نقش شوالیه تاریکی باقی بماند تعداد بسیار زیادی از هواداران از این تصمیم خوشحال خواهند شد.

 


منبع Screenrant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده