نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۹

کالتن هاینز احتمالا نقش شخصیت دیک گریسون را در فیلم Nightwing ایفا می‌کند

کالتن هاینز، بازیگر شخصیت آرسنال در سریال Arrow به‌تازگی مطالبی را در صفحه توییتر خود منتشر کرده که باعث شده طرفداران تصور کنند که او نقش شخصیت نایت وینگ را ایفا خواهد کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کالتن هاینز، بازیگر سریال Arrow (ارو) و سریال American Horror Story (داستان ترسناک آمریکایی)، با انتشار مطالبی در صفحه رسمی توییتر خود، روز به روز در حال شدت بخشیدن به حدس و گمان‌های طرفداران درباره اینکه او قرار است نقش شاگرد بتمن یعنی دیک گریسون را در فیلم Nightwing (نایت وینگ) ایفا کند، است. هاینز چندی پیش، طرفداران خود را در توییتر شگفت‌زده کرده بود. او در روز شنبه اولین توییت خود را با این مضمون منتشر کرد:

درست یک دقیقه بعد از انتشار این توییت، هاینز توییت دیگری را با این مضمون منتشر کرد:

امسال سال بسیار خوبی خواهد بود.

انتشار همین دو توییت کوتاه، بازخورد بسیار خوبی را از طرف طرفداران به دنبال داشت و همه آنها این را که قرار است هاینز نقش نایت وینگ را ایفا کند حدس زده بودند و حتی پیش از اینکه این موضوع رسمی شود، خوشحالی خود را به طرق مختلف نمایش دادند. کریس مک‌کی، کارگردان فیلم نایت وینگ، روز جمعه یک نظرسنجی را در میان طرفداران خود در توییتر به راه انداخت. او به واسطه همین نظرسنجی قصد داشت نظر طرفداران را درباره بهترین بازیگری که برای شخصیت دیک گریسون در نظر دارند بداند. او در متن نظرسنجی توییتری خود، شرایط این شخصیت را اینگونه عنوان کرده بود:

یک بازیگر معروف و ستاره سینمایی که برای همه کاملا شناخته‌شده باشد؛ بازیگری که در زمینه هنرهای رزمی تبحر داشته باشد؛ یک فرد بااستعداد که بتواند نقش یک شخصیت «آسیب‌پذیر» یا «احساسی» را به‌خوبی ایفا کند.

این فیلمساز در صحبت‌های مختلف خود عنوان کرده که فیلمنامه این اثر «بسیار زود» نوشته و آماده خواهد شد، اما ساخت خود فیلم، پروسه‌ای «بسیار طولانی» خواهد داشت. کریس مک‌کی روز ۸ فوریه (۱۹ بهمن) در طی توییتی این موضوع را به طرفداران خود ابلاغ کرد:

انتظار نداشته باشید که در آینده‌ای نزدیک، اخباری رسمی از انتخاب اعضای تیم بازیگری بشنوید. ما می‌خواهیم از زمانی که در اختیار ما قرار داده شده به نحو احسن استفاده کنیم و هیچ عجله‌ای نداریم.

Nightwing

دکر مونتگومری، بازیگر فیلم Power Rangers (پاور رنجرز) و همچنین محبوب‌ترین مجموعه شبکه نتفلیکس یعنی سریال Stranger Things 2 (اتفاقات ناآشنا 2) در ماه نوامبر با انتشار تصویری از شخصیت نایت وینگ و بدون هیچگونه متنی در زیر آن، علاقه خود را به این شخصیت هم در صفحه توییتری و هم صفحه رسمی اینستاگرام خود ابراز کرد؛ هرچند خیلی به طول نینجامید که دکر مونتگومری بعد از مدت بسیار کوتاهی هر دو پست خود را حذف کرد. البته این موضوع تنها به همین دو بازیگر ختم نمی‌شود؛ ماه سپتامبر سال گذشته هم کریس مک‌کی در توییتر یکی از بازیگران دیگر سریال داستان ترسناک آمریکایی یعنی فین ویتراک را دنبال کرد که بخش زیادی از طرفداران تصور می‌کردند که ممکن است بازیگر انتخابی همین ویتراک باشد؛ با این حال هیچ خبر دیگری شنیده نشد.

چندی پیش هم نیک جوناس، بازیگر فیلم Jumanji: Welcome to the Jungle (جومانجی: به جنگل خوش آمدید) در طی گفتگوی کوتاهی به گزارشگر سایت خبری ComicBook.com اعلام کرد که او «فوق‌العاده خوشحال می‌شود» اگر از او برای ایفای نقش شخصیت دیک گریسون در فیلم نایت وینگ درخواست کنند. نیک جوناس در طی این مصاحبه عنوان کرد:

من نمی‌دانستم که طرفدارانی هستند که برای انتخاب من، برای ایفای نقش این شخصیت با یکدیگر رقابت می‌کنند. از همینجا به طرفداران خود می‌گویم که این رقابت را زنده نگه دارید. اگر شما در این رقابت به من رأی دهید، شاید در زمان انتخاب اعضای بازیگری، این من باشم که برای ایفای این نقش انتخاب می‌شوم. بعد از آن، نمی‌دانم، بعد از آن من از همه شما تشکر خواهم کرد.

علاوه بر سه بازیگر عنوان‌شده، طرفداران فرد دیگری را هم در طول این مدت برای این نقش انتخاب کردند. طرفداران بازیگر مجموعه Power Rangers HyperForce یعنی یوشی سادارسو را هم به‌عنوان یک بازیگر خوب برای این نقش قبول دارند. بیل دوبوک، نویسنده فیلمنامه فیلم The Accountant (حسابدار) با بازی بن افلک، در حال حاضر تنها فردی است که در تیم تولید فیلم نایت وینگ به عنوان نویسنده در حال فعالیت است. کریس مک‌کی بعد از اینکه کارگردانی و تولید انیمیشن The Lego Batman Movie (فیلم لگو بتمن) را برای بخش پویانمایی کمپانی برادران وارنر به اتمام رساند، پروژه تولید فیلم نایت وینگ را معرفی و کارهای ابتدایی خود را از همان زمان آغاز کرد.

نظر شما درباره این بازیگران چیست؟ به نظر شما کدام یک از بازیگران عنوان‌شده، برای ایفای نقش این شخصیت مناسب هستند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده