نویسنده: علی ولی خانی
// یکشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۱۵

بازی اکشن و مخفی کاری Party Hard برای سوییچ معرفی شد

در حین برنامه‌ای زنده، tinyBuild Games اعلام کرد که بازی اکشن و مخفی کاری Party Hard برای نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

امروز tinyBuild Games اعلام کرد که قرار است تعدادی از بازی‌هایش از جمله بازی اکشن و مخفی‌کاری Party Hard را برای Nintendo Switch منتشر کند.

اگر با Party Hard آشنایی ندارید، در این بازی شما نقش یک قاتل سریالی را دارید که هدفش ورود به مهمانی‌های مختلف و قتل عام همه‌ی حاضرین بدون گیر افتادن است. اگر شما حین ارتکاب به جرم دیده شوید یا کسی جسد مقتولی را ببیند، حاضرین سریعا با پلیس تماس خواهند گرفت. شما می‌توانید اجساد را پنهان کنید و با استفاده از تله‌های گوناگون در محل‌های مختلف در بی سر و صداترین حالت ممکن کلک همه را بکنید!

شما همچنین به سلاح‌های مختلف محدودی از جمله شمشیرها، بمب‌ها و نارنجک‌های گیج‌کننده دسترسی دارید که در هر نقشه قابل پیدا کردن هستند. شما راه‌های زیادی برای کشتن افراد خواهید داشت و تله‌های مختلفی در دسترس شما خواهند بود؛ شما می‌توانید ساختمان را به آتش بکشید، نوشیدنی‌ها را مسموم کنید، کاری کنید که اسپیکرها منفجر شوند و ده‌ها کار دیگر که منجر به مرگ مهمانان خواهد شد. بازی به شما اجازه می‌دهد با دید سوم شخص بازی کنید که باعث می‌شود بتوانید همه چیز را ببینید و نقشه‌های خود را مو به مو عملی کنید.

بازی Party Hard هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، ویندوز، مک، لینوکس، iOS و اندروید در دسترس است و در تابستان سال آینده برای نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

در صورتی که از دیگر آثاری که قرار است همراه با Party Hard توسط تاینی‌‌بیلد گیمز به نینتندو سوییچ بیابند اطلاعی ندارید، اسامی آن ها به شرح ذیل است: The Final Station ،Streets of Rogue ،Hello Neighbour ،Punch Club و Clustertruck.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده