نویسنده: افشین پیروزی
// یکشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۲

بازی The Final Station برای نینتندو سوییچ تایید شد

The Final Station که یکی از بازی‌های مستقل تحسین‌شده سال ۲۰۱۶ بود، برای نینتندو سوییچ هم منتشر خواهد شد. 

بازی The Final Station اولین بار در سال ۲۰۱۶ برای کامپیوتر منتشر شد و استقبال خیلی خوب منتقدین و گیمر‌ها را هم در پی داشت. حال استودیو تاینی بیلد گیمز، سازنده بازی، در جدید‌ترین اخبار بازی تایید کرده که The Final Station برای نینتندو سوییچ هم منتشر خواهد شد. با اینکه سازندگان تاریخ انتشار دقیق این نسخه را اعلام نکرده‌اند، اما اعلام شده که کاربران سوییچ خیلی زود قادر به تجربه این بازی خواهند بود. از طرف دیگر، بسته The Only Traitor بازی هم در این نسخه وجود خواهد داشت و قیمت کلی بازی هم ۱۵ دلار خواهد بود. 

در صورتی که پیش‌تر شانس تجربه بازی The Final Station را نداشته‌اید، باید گفت که این اثر یک بازی با حس و حال آخرالزمانی است که در آن باید یک محموله بسیار مهم را تا رسیدن به ایستگاه آخر همراهی کنید. به‌علاوه در قطار شما یک سری بازمانده هم حضور دارند که باید در طول سفر مراقب آن‌ها هم باشید. گیم‌پلی بازی به دو بخش تقسیم شده است که در یک بخش باید در طول سفر، مینی‌گیم‌های مختلفی را انجام دهید و مراقب بازماندگان باشید و در بخش دیگر گیم‌پلی هم باید ایستگاه‌هایی را که در آن‌ها توقف می‌کنید، برای پیدا کردن منابع مختلف بگردید. در این بخش‌ها باید دشمنان مختلفی را هم از طریق اسلحه سرد یا تفنگ‌هایتان که معمولا مهمات کمی دارند از بین ببرید. 

برای آشنایی بیش‌تر با این بازی، می‌توانید بررسی بازی The Final Station را در زومجی بخوانید که نمره ۸ را دریافت کرد و خلاصه‌ای از نقد آن به شرح زیر است:

بازی مستقل The Final Station به گفته‌ی سازندگانش، یک شبیه ساز قطار در سبک ماجراجویانه در دنیایی آخرالزمانی است که زامبی‌ها به آن حمله کرده‌اند. «ایستگاه آخر» شاید شبیه‌ساز قطار نباشد، اما قطعاً یک بازی ماجراجویانه است که توانسته با وام گرفتن از بزرگان این سبک، با فضاسازی مناسب و استفاده‌ی خلاقانه از طراحی پیکسلی دو بعدی، داستان جذابی را تعریف کند و حداقل چند ساعت درگیرتان می‌کند. مرحله‌های بازی ممکن است بعد از مدتی تکراری شوند و شاید از پایان‌بندی آن نیز خوشتان نیاید، اما تجربه‌ی این بازی مستقل برای دوست‌داران بازی‌های جمع و جور کوچک حتماً لذت‌بخش خواهد بود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده