نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۸

مارک استرانگ از فیلم Shazam! می‌گوید

مارک استرانگ بازیگر کاراکتر دکتر سیوانا در یکی از جدیدترین آثار ابرقهرمانی کمپانی برادران وانر یعنی فیلم شزم (Shazam)، از صحنه‌های خنده‌دار این اثر می‌گوید.

اگرچه مارک استرانگ قرار است نقش شخصیت منفی و شرور فیلم Shazam (شزم) یعنی دکتر سیوانا را ایفا کند اما اخیرا در مصاحبه خود عنوان کرده که این اثر دارای صحنه‌های خنده‌دار بسیار زیادی است و واقعا بیننده را سرگرم خواهد کرد. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، به‌تازگی گزارشگر سایت خبری Total Film مصاحبه‌ای را با مارک استرانگ ترتیب داده است. استرانگ در این گفتگوی کوتاه عنوان کرد که فیلم شزم قرار است سمت تاریک دنیای دی سی را کنار گذاشته و روی روشن و زیبای این دنیای سینمایی را به تصویر بکشد. او در جدیدترین مصاحبه خود، اینگونه درباره این اثر ابرقهرمانی صحبت کرد:

زکری لوی که نقش شخصیت اصلی داستان یعنی شزم (ابرقهرمانی که بیلی بتسون کوچک، بعد از بیان کلمه شزم به او تبدیل می‌شود) را ایفا می‌کند، پسر بسیار بامزه و خنده‌داری است. تا آنجایی که من این بازیگر بااستعداد را شناختم، شک ندارم که صحنه‌های بامزه را به خوبی ایفا کرده و آنها را تبدیل به سکانس‌های جالبی می‌کند. من فکر می‌کنم که بالاخره کمپانی دی سی متوجه شده که مدت بسیار زیادی است که تمرکز خود را بر روی آثاری گذاشته که بسیار تیره و تاریک هستند و حالا بعد از مدت‌ها موردی را پیدا کردند که می‌تواند بسیار بامزه و سرگرم کننده باشد. در این فیلم یک سری سکانس بسیار خنده‌دار وجود دارد.

مارک استرانگ پیش از این پروژه، در اثر دیگری هم در بین آثار کمپانی دی سی ایفا کرده بود. او پیش از این، نقش شخصیت سینسترو را در فیلم Green Lantern (گرین لنترن) ایفا کرده بود. به گفته خود استرانگ، او یک کار نیمه تمام با کمپانی دی سی دارد که از این طریق می‌خواهد آن را به اتمام برساند. او در گفتگویی اشاره کرد، از اینکه فیلم گرین لنترن عملکرد خوبی نداشت و برای قسمت دوم تمدید نشد، هنوز ناراحت است زیرا قرار بود نقش او در قسمت بعدی بیشتر از قسمت ابتدایی باشد. او در این مصاحبه بیشتر درباره نقش سینسترو و فیلم گرین لنترن صحبت کرد:

قرار بود در قسمت دوم آن مجموعه، سینسترو نقش شخصیت منفی اصلی داستان را داشته باشد. ما در دقایق پایانی قسمت اول فیلم گرین لنترن مشاهده کردیم که این شخصیت سعی دارد انگشتر زرد را دستش کند که بعد از انجام این کار تمام لباسش زرد می‌شود. همان زمان بود که این شخصیت تبدیل به یک آدم بد و شیطانی شد. با این اوصاف، من خیلی به آینده این شخصیت و همچنین عملکرد قسمت بعدی امیدوارد بودم. اما متاسفانه قسمت اول نتوانست آنطور که باید و شاید خواسته‌های سازندگان را برآورده کند. به همین خاطر هم شانس این را پیدا نکرد که مجموعه بزرگی شده و قسمت دوم آن هم ساخته شود. زمانی که این پیشنهاد به من شد، مطمئن بودم که بالاخره فرصتی نصیب من شد تا بتوانم به واسطه کاراکتر دکتر سیوانا، نقش آن شخصیت شروری را که دوست داشتم را ایفا کنم.

Mark Strong

علاوه بر این صحبت‌های جدید، استرانگ پیشتر هم صحبت‌های دیگری در گفتگوی متفاوتی عنوان کرده بود که نقش دکتر سیوانا به او کمک می‌کند که همان راه مورد علاقه‌اش را طی کند. او در طی آن مصاحبه صحبت‌های خود را اینگونه عنوان کرد:

با اینکه قسمت دوم فیلم گرین لنترن ساخته نشد اما مارک استرانگ اعتقاد دارد که با نقش شخصیت دکتر سیوانا می‌تواند به همان مسیر و مقصدی که همیشه دوست داشته برسد

من قرار است نقش یک شخصیت بسیار شرور به نام دکتر سیوانا را در فیلم شزم ایفا کنم. اینگونه شخصیت‌ها همیشه بهترین نقش‌ها برای بازی هستند و همیشه بیشترین سرگرمی و جذابیت نهفته را در خود دارند. من قبلا نقش سینسترو در فیلم Green Lantern را ایفا کرده بودم؛ فیلمی که اگرچه نسبتا خوب بود، اما نتوانست آنگونه که عوامل دوست داشتند عملکرد خوبی روی پرده سینماها از خود نشان دهد. پس من تا به همین لحظه این موضوع در ذهنم بود که یک کار نیمه تمام با کمپانی دی‌سی و فیلم‌های آن دارم. من در فیلم گرین لنترن نقش یک شخصیت بسیار شرور را ایفا کرده بودم و حتی قرار بود این شخصیت در قسمت دوم آن مجموعه، شرورتر و پست‌تر از قسمت ابتدایی هم بشود، اما خب دست سرنوشت با او یار نبود و این مجموعه با همان قسمت اول پرونده‌اش بسته شد. حالا با این اوصاف، من فکر می‌کنم که بالاخره فرصتی نصیب من شد تا بتوانم نقش آن شخصیت شروری را که دوست داشتم، در فیلم شزم ایفا کنم؛ البته امیدوارم.

من در طی این مدت درست مانند یک انسان دیوانه تمرین می‌کردم. در آینده‌ای نزدیک هم قرار است ملاقاتی با بدل‌کارانی که احتمالا به جای من ایفای نقش خواهند کرد، داشته باشم. من تا به همین لحظه مهارت‌ها و کارهای خیلی زیادی را که قرار است در فیلم به کار ببرم تمرین کردم. همچنین فکر می‌کنم که موضوع به همینجا ختم نشده و قرار است همچنان این تمرین خود را ادامه دهم و کارهای زیاد دیگری مانند شلیک الکتریسیته با استفاده از دست‌هایم را تمرین کنم.

زکری لوی قرار است نقش شخصیت شزم و اشر آنجل نیز قرار است نقش شخصیت بیلی بتسون را در فیلم Shazam بازی کنند. مارک استرانگ قرار است نقش شرور و منفی دکتر سیوانا را در این فیلم بازی کند. علاوه بر گریس فولتون، لوی، آنجل و استرانگ، جک دیلن گریزر، یان چن، خوان آرمند و کوپر اندروز، دیگر بازیگرانی هستند که تاکنون حضور آن‌ها در فیلم Shazam رسما تایید و اعلام شده است. هنری گیدن و دارن لمکه نیز کار نوشتن فیلمنامه فیلم Shazam را بر عهده داشته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده دیوید اف سندبرگ، کارگردان فیلم Annabelle: Creation (آنابل: خلقت) و فیلم Lights Out (هنگام خاموشی) خواهد بود. 

فیلم Shazam قرار است در تاریخ ۵ آوریل سال ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده