نویسنده: علی ولی خانی
// دوشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۴

بازی جدید خالق Harvest Moon برای سوییچ در سال 2018 در کشورهای غربی منتشر خواهد شد

نسخه‌ پورت شده‌ بازی Birthdays The Beginning برای نینتندو سوییچ در سال جاری میلادی توسط NIS America در اروپا و آمریکای شمالی عرضه خواهد شد.

آیا بازی Birthdays The beginning، یکی از ساخته‌های یاسوهیرو وادا، خالق Harvest Moon، را به یاد دارید؟ اخیرا پورت Nintendo Switch این بازی با نام Happy Birthdays تائید شد و امروز دریافتیم که این بازی قرار است در کشورهای غربی هم منتشر شود.

این اطلاعیه‌ها در نشست خبری سالانه‌ی NIS America در سانفرانسیسکو اعلام شدند. در این نشست همچنین اعلام شد که این بازی در اروپا و آمریکای شمالی قرار است هم به صورت دیجیتال و هم نسخه فیزیکی انتشار یابد. در ادامه گفته شد این نسخه دارای رابط کاربری آپدیت شده و عناصر گیم‌پلی جدید خواهد بود. عرضه نسخه غربی این بازی از زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی،‌ آلمانی، اسپانیایی و چینی و ژاپنی سنتی و حالت ساده شده‌ی آن‌ها پشتیبانی خواهد کرد.

اگر درمورد این بازی کنجکاو هستید و آشنایی چندانی با نسخه‌ی قبلی آن ندارد، می‌توانید توضیحات رسمی منتشر شده توسط ناشر بازی را در زیر مطالعه کنید.

بازی‌ساز افسانه‌ای یاسوهیرو وادا این بار با Happy Birthdays به دنیای بازی‌ها بازگشته است. یک بازی سندباکس که در آن بازیکنان دنیای مکعب شکلی می‌سازند و شروع می‌کنند به خلق انواع و اقسام موجودات زنده اعم از گونه‌های جانوری، گیاهی و غیره. با آزمایشات دقیق، بازیکنان می‌توانند جغرافیا و وضع آب و هوایی هر کدام از این دنیا‌ها را شکل دهند تا شرایطی خاص برای زیست در آن به‌وجود بیاورند و شاهد تولد یک اکوسیستم باشند.

عناصر کلیدی بازی:

دنیایی پویا: هر دنیایی که می‌توانید تصور کنید، بسازید! از کوه‌های بلند تا جنگل‌های وسیع و دریاهای عمیقی که جزایر متعددی درون آن‌ها دیده می‌شود؛ هیچ محدودیتی برای شما وجود ندارد. هم‌اکنون، شما می‌توانید دنیای خود را که مدام در حال گسترش است در نینتندو سوئیچ شکل دهید! 

حیات در دنیای بازی: تاریخچه هر چیزی را که مشغول پرورش دادن و ایجاد حیات در آن‌ها هستید، کشف کنید. از ارگانیسم‌های تک سلولی گرفته، تا اشکال پیچیده حیات از جمله گیاهان، پستانداران، دایناسورها و غیره!

خلاقیت: تصور کن، آزمایش کن، خلق کن! سیاره‌ات را شکل بده و تصمیم بگیر که حیوانات و گیاهان چگونه روی آن تکامل یابند. هیچ دو گیاهی در این دنیا کاملا شبیه به هم نخواهند بود.

تصاویری از این بازی را می‌توانید در گالری زیر مشاهده کنید:


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده