نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۹

فیسبوک سریالی درام با بازی الیزابت اولسن سفارش داد

کمپانی فیسبوک از سفارش ساخت سریالی درام با بازی الیزابت اولسن خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی فیسبوک از ساخت سریالی درام با بازی و نقش آفرینی الیزابت اولسن، بازیگر فیلم‌هایی چون فیلم Avengers: Age of Ultron (انتقام‌جویان: عصر اولتران) و فیلم Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی)، خبر داده است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، این سریال درام قرار است در ۱۰ قسمت نیم ساعته تولید و منتشر شود و علاوه بر اینکه اولسن قرار است نقش شخصیت اصلی آن را بازی کند، او به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی به‌همراه جیمز پانسولت و لیزی وایز نیز در سریال حضور خواهد داشت.

کار ساخت این سریال بر عهده لیزی وایز خواهد بود. کیت استینکلنر، نویسنده سریال Z: The Beginning of Everything، کار نوشتن فیلمنامه این اثر را که در حال حاضر بیوه (Widow) نام دارد، بر عهده خواهد داشت و ایده اصلی ساخت سریال نیز متعلق به او بوده است. این سریال در ابتدا قرار بود از شبکه شوتایم منتشر شود. در حال حاضر اطلاعات زیادی از این سریال در دسترس نیست، اما اولسن اعتقاد دارد که او قرار است در آن، نقش یک زن بیوه جوان را بازی کند که با غم از دست دادن شوهرش و ارتباطی که در گذشته او وجود داشته است، دست و پنجه نرم می‌کند. با توجه به صحبت‌های اولسن، او و کیت استینکلنر سال‌ها است که ایده ساخت این سریال را در اختیار داشته‌اند و حال فرصت به اشتراک گذاشتن آن را پیدا کرده‌اند. در بیانیه منتشر شده، اولسن گفت:

من بیشتر از این نمی‌توانم احساس غرور کنم که این گروه برای ساخت این سریال دور هم جمع شده‌اند. داستانی که کیت نوشته، برای سال‌های نزدیک و دوست‌داشتنی من بوده است و من بیشتر از این نمی‌توانم صبر کنم تا ما داستان خنده‌دار، تاریک و پیچیده خودمان را با جهان به اشتراک بگذاریم.

فیسبوک در نظر دارد تا با ساخت محتوای اورجینال، دامنه محصولات خود را گسترش دهد و این سریال درام که اولسن قرار است در آن به ایفای نقش بپردازد، یکی از اولین و یکی از پرهزینه‌ترین محصولات این کمپانی است که ساخت آن مدتی می‌شود که آغاز شده است. با این حال، هنوز زمانی برای پخش این سریال تایید و اعلام نشده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده