// یکشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Street League

بازی موبایل Street League با ارائه یک محیط شاداب و زنده، یک فوتبال خیابانی متفاوت و سرگرم کننده را تحویل بازیکن می‌دهد. با زومجی همراه باشید.

بازی موبایل Street League ساخته Yowlu یک بازی فوتبال اندروید است که در سرگرم کننده بودن موفق ظاهر می‌شود و می‌تواند به عنوان یک بازی کودکانه، چالش‌های مهیجی داشته باشد. گرافیک جذاب بازی و وجود مراحل متنوع و زیاد همگی باعث می‌شود که شاهد یک بازی سرگرم کننده و بسیار جذاب باشیم.

این بازی اندروید مرحله به مرحله دنبال می‌شود و بازیکن باید در هر مرحله توپ را از موانع عبور داده و به دروازه‌ای که در یک بخش از محیط قرار گرفته است برساند و با یک شوت به گل تبدیل کند. همین ریتم ساده بازی به چالش هیجان انگیزی تبدیل می‌شود و باعث می‌شود که بازیکن با گیر کردن در موانع سخت و طاقت فرسا به طور متناوب بازی را تکرار کند. موانع بازی متشکل از دیوارها، سطل زباله و بچه‌هایی است که توپ‌هایی را به سمت شما شوت می‌کنند و تعادل شما را برهم می‌زنند. پس باید از این موانع عبور کرده و توپ‌های امتیازی را هم برای داشتن امتیاز بیشتر، جمع‌آوری کنید.

Street League

گرافیک بازی به صورت کارتونی و جذاب طراحی شده است و یک حس شاداب وصف ناشدنی را به بازیکن القا می‌کند. موسیقی نیز گرچه ساده و بی‌آلایش است، اما به‌خوبی می‌تواند با ریتم بازی هماهنگ شده و حس خوبی را ارائه کند. موفقیت در بازی تنها در صورتی ممکن می‌شود که بتوانید سرعت عمل داشته باشید و در هنگام گذر از برخی موانع خلاقیت به خرج دهید. یعنی پریدن از دیوارهای مختلف باید طوری باشد که بتوانید توپ های سر راه را جمع کرده و بدون برخورد کردن به سطل‌های زباله، به دروازه برسید. بازی دارای یک بخش مولتی پلیر جذاب هم است که البته تاخیرهای زیاد در اتصال شدن به این بخش و پیدا کردن یک رقیب، باعث می‌شود که کلا قید این بخش را بزنید.

Street League

بازی موبایل بازی Street League در ارائه یک تجربه لذت بخش از فوتبال خیابانی کودکانه بسیار موفق ظاهر می شود و دارای مراحل جذاب و پر تعداد است. انتظار چندانی از این بازی ساده و کودکانه نمی‌رود، همین که بازی می‌تواند خلاقانه و هیجان انگیز ظاهر شود موفقیت بزرگی است. می‌توانید این بازی را برای اندروید از طریق گوگل پلی دانلود کنید.

دانلود بازی Street League


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده