// دوشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Idle Miner Tycoon

بازی موبایل Idle Miner Tycoon به‌سادگی تمام سرگرم کننده ظاهر می‌شود و یکی از آن آثاری است که دوست ندارید از آن دست بکشید. با زومجی همراه باشید.

بازی Idle Miner Tycoon در سبک شبیه ساز و توسط Fluffy Fairy Games ارائه شده است و پس از مدتی ریتم معمول بازی‌های اعتیادآور را تحویل بازیکنان می‌دهد. شاید در ابتدا احساس کنید که امکان ندارد برای دومین بار به سراغ این بازی بیایم، اما رفته رفته جذابیت‌های بازی برای‌تان آشکار می‌شود.

Idle Miner Tycoon
Idle Miner Tycoon
Idle Miner Tycoon

گرافیک بازی در سطح خوبی طراحی شده است و شاهد المان‌ها و جذابیت‌های خوبی در این زمینه هستیم. البته با اینکه بازی بخش‌های چندان زیادی ندارد، اما در کل این طراحی به قدری خوب بوده است که بازیکن را نسبت به بازی امیدوار نگه دارد. موسیقی چنگی به دل نمی‌زند و یک ریتم عادی در کل طول بازی دارد. در واقع این خود بازی است که به دلیل داشتن ریتم ثابت اجازه هنرنمایی را به موسیقی نمی‌دهد.

Idle Miner Tycoon
Idle Miner Tycoon
Idle Miner Tycoon

کلا این بازی اندروید در مورد معدن کاری و طلایابی است و بازیکن باید بتوانند در سه بخش مختلف، این معدن‌کاری را به سرانجام رسانده و طلای خود را ذخیره کنند. ابتدا یک کارگر دل کوه را می‌کند، کارگر دیگری طلاها را به سمت سطح زمین می‌برد و در نهایت کارگری که منتظر است و طلاها را در انبار ذخیره می‌کند. این کل آن‌چیزی است که شما در ابتدا مشاهده می‌کنید و شاید با دیدن این صحنه سریع بازی را ببندید، اما با ادامه دادن به بازی متوجه می‌شوید که گستره این بازی وسیع تر از این حرف‌ها است. شما در ادامه به لایه‌های پایین‌تر زمین می‌روید و طلاهای بسیار بیشتری را جمع می‌کنید. رفته رفته می‌توانید با پیش‌روی بیشتر، مواد معدنی متنوع‌تری را نیز استخراج نمایید. بازی در واقع گیم‌پلی خاصی ندارد و شما تنها با ضربه زدن کارگر را وادار به فعالیت می‌کنید. البته این موضوع فقط مربوط به ابتدای بازی می‌شود و با پیش‌روی بیشتر شما کارفرمایانی را برای دستور دادن به کارگر استخدام می‌کنید و دیگر همه چیز خودکار انجام می‌شود.

بازی، کارفرمایان مختلفی با قابلیت‌های خاص را به شما معرفی می‌کند که می‌توانید از آنها استفاده کرده و کار خود را به صورت خودکار و البته سریع‌تر به پیش ببرید. به طور مثال می‌توانید استخراج را سریع‌تر کرده و یا تعداد کارگران هر بخش را زیادتر نمایید. باید اضافه کرد که هر بخش برای خودشان سطح مشخص دارند و با شما آپگرید هر بخش می‌توانید میزان استخراج را زیادتر نمایید. لایه‌های پایین‌تر به طور خودکار از استخراج بیشتری برخوردارند، پس بهتر است تنها روی همان لایه پایینی کار کنید.

Idle Miner Tycoon
Idle Miner Tycoon
Idle Miner Tycoon

بخش های دیگر بازی همچون بالابردن طلاها به سطح زمین و انبار کردن آن نیز از همین قابلیت‌های مشابه برخوردار هستند و شما با آپگرید و استخدام کارفرما می‌توانید از قابلیت‌های بیشتر آن استفاده نمایید. همین ویژگی‌های ساده بازی کافی است که شما به صورت اعتیادآوری به بازی ادامه داده و نتوانید از بازی دست بکشید.

بازی آیفون Idle Miner Tycoon با داشتن ریتم ساده و مشخص می‌تواند ساعت‌های طولانی شما را سرگرم نماید و به‌خوبی در ارائه ویژگی‌های جذاب موفق ظاهر شود، اما نباید انتظار چیز زیادی از این بازی را داشته باشید، چرا که با نگاه کلی به بازی متوجه می‌شوید که این بازی شبیه‌ساز به شدت ساده بوده و چیز خاصی برای عرضه ندارد.

دانلود بازی Idle Miner Tycoon


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده