نویسنده: فریده صالحی
// یکشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۱۴

لایو اکشن سینمایی Action Man ساخته خواهد شد

کمپانی پارامونت پیکچرز به‌تازگی اعلام کرد که لایو اکشن سینمایی اختصاصی شخصیت اکشن من توسط جیمز بابین، کارگردان فیلم The Muppets ساخته خواهد شد.

اینکه کمپانی‌های معروف فیلمسازی قصد داشته باشند داستان مجموعه اسباب‌بازی‌های مختلف و البته محبوب را تبدیل به فیلم یا سریال کنند، این روزها دیگر هیچ تعجبی ندارد. شخصیت اکشن من (Action Man) هم از این قائده مستثنی نبوده و لایو اکشن این شخصیت هم قرار است تولید و اکران شود. ممکن است اکشن من آنطور که باید و شاید برای شما و به خصوص برای افرادی که در ایالات متحده زندگی می‌کنند آشنا نباشد؛ زیرا محصولات مرتبط با این کاراکتر بیشتر در انگلیس تولید شده و نسخه انگلیسی شخصیت جی. آی. جو (G.I. Joe) است. این شخصیت اکشن فیگوری، دهه‌ها است که تولید شده و توانسته تا حد زیادی هم محبوب شود. همچنین لازم به ذکر است که تا به امروز کتاب‌های کامیک زیادی از او تهیه شده که فروش بسیار خوبی هم داشته است. چندی پیش کمپانی پارامونت پیکچرز اعلام کرده بود که قصد دارد یک لایو اکشن سینمایی اختصاصی بر اساس شخصیت محبوب اکشن من بسازد و اکران کند. حال به نظر می‌رسد که پروژه تولید این فیلم خوشبختانه هنوز به هیچ مانعی برخورد نکرده و کم کم در حال طی کردن مسیرش است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، جیمز بابین، کارگردان آثاری فانتزی همچون فیلم The Muppets (ماپت‌ها) و فیلم Alice Through the Looking Glass (آلیس آنسوی آینه)، قرار است فیلم اختصاصی Action Man را کارگردانی کند. از طرف دیگر هم سایمن فارنابی، نویسنده فیلم Paddington 2 (پدینگتون 2) و بازیگر فیلم Rogue One: A Star Wars Story (یک سرکش: داستانی از جنگ‌ ستارگان) نویسندگی فیلمنامه فیلم اکشن من را بر عهده خواهد داشت. کمپانی سازنده این اثر، زوج هنری بسیار خوبی را برای هدایت و تولید این فیلم اختصاصی خود انتخاب کرده است. همچنین جالب است بدانید که فیلم پدینگتون 2 تا به امروز توانسته لقب بیشترین میزان بازدید فیلم‌های تاریخ را در سایت محبوب Rotten Tomatoes کسب کند؛ پس با این اوصاف می‌توان نتیجه گرفت که داستان این فیلم و همچنین شخصیت‌های آن به دست فرد توانمند و بااستعدادی افتاده است. در حال حاضر هنوز هیچ تاریخ اکران و لیست تیم بازیگری‌ای برای فیلم Action Man منتشر نشده است. همچنین مشخص نیست که آیا قرار است به خاطر ماهیت اصلی خود شخصیت، بازیگری انگلیسی نقش او را ایفا کند یا خیر.

اگر قرار بر این باشد که یک بازیگر انگلیسی این نقش را ایفا کند، می‌توان گفت که هنری کویل گزینه بسیار مناسبی برای ایفای نقش شخصیت اکشن من خواهد بود، اما باز هم در هر صورت ما باید صبر کنیم و ببینیم که در آینده چه تصمیمی گرفته خواهد شد. خط تولید اسباب‌بازی‌های اکشن من در سال ۱۹۶۶ و توسط کمپانی اسباب بازی سازی هاسبرو کلید خورده است. بعد از ساخت این اکشن فیگورها و فروش بسیار خوب آنها، کمپانی‌های سازنده تصمیم بر این گرفتند که چند انیمیشن تلویزیونی هم بر اساس آن بسازند و به روی آنتن ببرند.


منبع ComicBookMovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده