نویسنده: معین کلهری
// یکشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲

کارگردان سریال Gone Baby Gone مشخص شد

پس از اعلام ساخت نسخه سریالی Gone Baby Gone، حال کارگردان این مجموعه تلویزیونی مشخص شده است. با زومجی همراه باشید.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون؛ پس از اعلام شدن ساخت یک نسخه سریالی از فیلم Gone Baby Gone توسط فاکس، اخیراً مشخص شده که فیلیپ نویس، کارگردان پرآوزه استرالیایی، وظیفه کارگردانی آن‌را برعهده گرفته است. این فیلم نئونوآر که مقتبس از رمان دنیس لهان است و با کارگردانی بن افلک و بازیگری کیسی افلک ساخته شده، روایت‌گر ناپدید شدن یک دختر جوان است که به معماهای بزرگتری تبدیل می‌شود.

فیلیپ نویس، کارگردانی دو قسمت نخست پروژه سریالی The Resident (مقیمان) را هم انجام داده و سکان‌دار فیلم‌هایی همچون Salt (سالت)، Patriot Games (بازی پاتریوت) و The Giver (بخشنده) هم بوده است. رابرت لوین خالق آثاری چون سریال Black Sails (بادبان‌های سیاه)، سریال Touch (تماس)، سریال Human Target (هدف انسانی)  و Jericho (جریکو) نویسندگی فیلمنامه قسمت آزمایشی این سریال و تهیه‌کنندگی آن‌را همراه با دنیس لهان برعهده دارد. کمپانی میرامکس (Miramax) در کنار رابرت لوین، تهیه کنندگی اجرایی این سریال و قسمت آزمایشی آن‌را عهده‌دار است.

شما چه فکری می‌کنید؟ به‌نظر شما سریال ذکرشده موفق می‌شود که موفقیت‌های نسخه سینمایی آن‌را تکرار کند؟  نظرات خودتان را با ما به اشتراک بگذارید.


منبع Screen Rant
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده