نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱

تاریخ انتشار بازی استراتژی Ancestors Legacy مشخص شد

کمپانی 1C و استودیو Destructive Creations تاریخ انتشار بازی استراتژی Ancestors Legacy را اعلام کردند.

در تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی 1C و استودیو Destructive Creations اعلام کردند که بازی تاریخی و استراتژی همزمان Ancestors Legacy در تاریخ یکم خردادماه (۲۲ می) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. نسخه پی‌سی بازی به دو صورت دیجیتالی (از طریق رسانه‌های دیجیتال نظیر استیم) و فیزیکی (در کشورهای منتخب) در دسترس خواهد بود و نسخه دیجیتالی ایکس‌باکس وان نیز در همان روز از طریق فروشگاه ایکس باکس منتشر خواهد شد.

در حال حاضر بتای عمومی بازی Ancestors Legacy از طریق استیم برای پی‌سی در دسترس است. کاربران می‌توانند در نسخه بتا هر چهار ملیت موجود در بازی را در سه نقشه به صورت یک در برابر یک، دو در برابر دو یا سه در برابر سه تجربه کنند. همچنین در نسخه بتا امکان بازی با هوش مصنوعی نیز وجود دارد.

اگر درباره بازی اطلاع ندارید باید بگوییم که کاربران در بازی Ancestors Legacy فرماندهی یک ارتش بزرگ را بر عهده می‌گیرند و طوفانی در مبارزات قرون وسطی اروپا به پا خواهند کرد. کاربران با مشخص کردن نیروی خود از بین چهار ملیت یعنی وایکینگ‌ها، آنگلوساکسون، آلمان و اسلاو، هدایت آنها را بر عهده می‌گیرند و به نبرد با دشمنان می‌روند. وظیفه کاربران تنها به پیروزی و فتح کردن خلاصه نمی‌شود و آنها باید به شهرها، روستاها و کمپ‌های دشمنان یورش برده و به غارت آنها بپردازند. در این بازی تنها با به کار گرفتن طیف گسترده‌ای از گزینه‌های تاکتیکی موجود، بهره‌گیری از محیط زیست و مدیریت پایگاه‌های موقت می‌توان به پیروزی دست یافت.

بازی Ancestors Legacy یک بازی استراتژی تاریخی است که وقایع آن از رویدادهای قرون وسطی الهام گرفته شده است. این بازی دو مقوله مدیریت پایگاه و منابع را با نبردهای بزرگ مقیاس و گروه محور در هم می‌آمیزد و به لطف موتور بازی‌سازی آنریل انجین 4 با حداکثر جزئیات ارائه می‌دهد. همچنین بازیکنان به لطف دوربین اکشن سینمایی بازی، خون و خونریزی‌های قرون وسطی را در میدان جنگ تجربه خواهند کرد.

دیگر ویژگی‌های بازی:

  • چهار ملیت قابل بازی در بخش تک‌نفره داستانی با الهام از وقایع تاریخی
  • حالت‌های مختلفی از نبردهای چندنفره پر تنش
  • گزینه‌های تاکتیکی پیشرفته در کنار بهره‌گیری از محیط، تجارب و روحیه سربازان
  • دوربین سینمایی نبردها که بازیکنان را در مرکز پیکارها قرار می‌دهد
  • کیفیت بی‌نظیر جلوه‌های بصری بازی به لطف موتور بازی‌سازی آنریل انجین 4
  • مدیریت منابع طبیعی و ساخت و ساز روستاها

شما می‌توانید تریلر جدید بازی را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده