نویسنده: نادر امرایی
// شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۷

پاسخ سازنده Need For Speed Payback به شکایات طرفداران

پس از اعلام نارضایتی طرفداران از آپدیت جدید بازی Need For Speed Payback، سازنده این بازی به شکایات گیمرها پاسخ داد.

خودروی Nissan Skyline 2000 GTR قرار بود که همراه با آپدیت ماه دسامبر بازی Need For Speed Payback به این بازی اضافه شود، اما به دلیل وقوع یک باگ، این اتفاق رخ نداد و همین مساله باعث شکایت طرفداران از سازنده‌های بازی شد. پس از این اتفاق،‌ بسیاری از طرفداران اذعان کردند که نید فور اسپید پی‌بک مرده است، اما در جدیدترین اخبار بازی،‌ سازندگان جدیدترین نسخه از این سری قدیمی، در پاسخ خود اعلام کردند که این مساله صحت ندارد و هنوز تعداد بسیار زیادی به تجربه این بازی مشغول هستند.

بن واک ملقب به F8RGE، مدیر ارتباط با طرفداران بازی، در وب‌سایت ردیت چندین تاپیک مختلف ایجاد کرد. وی در اولین پست در این وب‌سایت، ضمن اعلام اینکه او علاقه و شور و اشتیاق طرفداران را درک می‌کند،‌ اعلام کرد که این خط قرمزی بود که طرفداران نباید آن را رد می‌کردند و افزود که نقطه نظرهایی که در ۲۴ ساعت گذشته از گیمرها شنیده است، باعث شوکه شدن وی شده است. واک در ادامه صحبت‌های طولانی خود از نحوه رفتار جامعه گیمرها با گوست گیمز، سازنده بازی، نوشت:

قسمت اعظمی از جامعه گیمرها، با نحوه برخورد برخی از گیمرها در بعضی مقاطع مشکل دارند. از صحبت‌های من بد برداشت نکنید. جامعه گیمرها یک جامعه پر از هیجان، لذت، مهربانی و دوستی است و این فوق‌العاده است. اما در عین حال، همه افرادی که در این جامعه فعالیت می‌کنند باید مراقب این باشند که تمام موارد جذاب بالا در آن وجود داشته باشد و افراد باید مانند انسان‌های متمدن رفتار کنند.

همچنین در چند روز گذشته، من صحبت‌های خیلی زیادی شنیده‌ام که اصلا صحت ندارند. یکی از این صحبت‌ها این است که برخی از افراد اعتقاد دارند بازی مرده است. اول از همه، باید خاطرنشان کنم که بازی Need For Speed Payback نمرده است. در حال حاضر، افراد بسیاری در حال تجربه کردن بازی هستند. با این حال شما از ما درخواست می‌کنید که آمار فروش را به شما ارائه دهیم. بگذارید با شما صادق باشم. صنعت بازی، مانند انواع دیگر سرگرمی، یک تجارت است. ما در شرکت خودمان، قوانین مالی خاصی داریم. اگر قرار باشد آمار فروش بازی اعلام شود، این اتفاق باید به صورت صحیح و حرفه‌ای رخ دهد. به هر حال، تعداد زیادی در حال تجربه کردن بازی هستند.

با این حال واک قبول کرد که ارتباط با مخاطبین، مساله‌ای است که باید همیشه برای بهتر کردن آن تلاش کرد. اما او تاکید کرد که این اتفاق باید دو طرفه باشد. وی گفت اگر شما سرتان را از سنگر بیرون بیاورید و با آتش اسلحه طرف مقابل روبه‌رو شوید، سریع پشت سنگر پناه خواهید گرفت. با اینکه این مثال،‌ بسیار مثال خشنی است، اما منظور او از آن واضح است. در ادامه، واک در رابطه با تاخیر در عرضه اتومبیل Nissan Skyline نیز صحبت‌هایی کرد. وی گفت:

برای اینکه شفاف‌سازی کنم،‌ باید اعتراف کنم که ما باید در رابطه با این موضوع، ارتباط بیشتری با طرفداران برقرار می‌کردیم تا سطح انتظارات را در حد معقولی نگاه داریم. با اینکه این اقدام مشکلی را حل نمی‌کرد، اما من حس می‌‌کنم که ما باز هم با چنین رفتاری مواجه می‌شدیم و امیدوارم که در آینده با تلاش بیشتر ما، از این قبیل اتفاقات رخ ندهد.

همچنین ما در حال ارائه راهکارهایی هستیم که بتوانیم بهتر با جامعه گیمرهایمان در ارتباط باشیم. من نکته دیگری برای به اشتراک گذاشتن با شما ندارم، اما این مساله‌ای است که ما در حال کار روی آن هستیم.

در انتها، واک گفت که تیم گوست فهمیده‌ است که جامعه طرفداران راضی نیست و آنها در حال کار برای حل این مشکل هستند، اما از همه درخواست کرد که زمانی که می‌خواهند نقطه نظرات خود را اعلام کنند، این کار را با احترام انجام دهند:

بله، در عرضه Skyline تاخیر به‌وجود آمد. بله، این خودرو با بروزرسانی بعدی به بازی اضافه خواهد شد و این اتفاق به‌زودی رخ خواهد داد.

پس از این سخنان طولانی،‌ ساعاتی بعد واک در پستی دیگر اعلام کرد که او و دیگر اعضای تیم از مخاطبان انتظار دلسوزی ندارند و این پست را برای این منتشر نکرده‌اند که بازیکنان با آنها همذات‌پنداری کنند و در حقیقت دلشان برای آنها بسوزد. به گفته او، آنها فقط قصد داشتند که سطح آگاهی بازیکنان را بالا ببرند. او احساس می‌کند رفتار غیر متمدن و روشی که گیمرها با آنها برخورد کردند، مساله‌ای است که می‌توان روی آن کار کرد و آن را تصحیح کرد و در نهایت او می‌گوید که این اتفاق مختص به بازی NFS نیست و در کل جامعه گیم وجود دارد.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده