نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۰۱

ابزارهای مادسازی قدرتمندی برای بازی SpellForce 3 منتشر شد

ابزارهای مادسازی قدرتمندی برای بازی استراتژی نقش‌ آفرینی SpellForce 3 در دسترس قرار گرفت که امکان خلق نقشه‌ها و حالت‌های کاملا جدید را فراهم می‌کند.

بازی SpellForce 3 در تاریخ شانزدهم آذرماه (۷ دسامبر ۲۰۱۷) توسط استودیو Grimlore Games و کمپانی THQ Nordic برای پی‌ سی منتشر شد. متاسفانه این بازی در زمان عرضه از مادها پشتیبانی نمی‌کرد، اما توسعه‌دهندگان این مسئله را سریعا رفع کرده و امروز ابزارهای مادسازی بسیار قدرتمندی را در دسترس کاربران بازی قرار دادند.  

این ابزار یک ابزار مادسازی بسیار قدرتمند به حساب می‌آید، زیرا توانایی خلق نقشه‌ها با همان ابزارهایی که توسعه‌دهندگان در ساخت بازی استفاده کرده‌اند را در اختیار مادسازان قرار می‌دهد. این ابزار شامل یک «پردازه‌نویسی گسترده» می‌شود، به این معنا که مادسازان می‌توانند بازی را به دلخواه خود تغییر داده و حالت‌های کاملا جدیدی خلق کنند. توسعه‌دهندگان همچنین کاربران را به انجام این کار تشویق می‌کنند و حتی صراحتا در این‌باره اعلام کرده‌اند که این ابزار توانایی ایجاد حالت‌های موبا و Horde را در اختیار می‌گذارد.

بازی پایه حدودا ۳۰ ساعت گیم‌پلی خواهد داشت، اما این ابزارهای مادسازی حاکی از آن است که موارد جذاب بیشتری وجود دارد که در آینده نزدیک از سوی کاربران بازی SpellForce 3 شاهد خواهیم بود. ابزار ویرایشگر اسکریپت‌ها و ابزار ساخت نقشه‌ها را می‌توان به طور مستقیم از صفحه استیم بازی دانلود کرد و به همراه آنها آموزش‌هایی در دسترس خواهد بود که به کاربران در یادگیری نحوه کار ابزارها کمک می‌کند. این ابزارهای مادسازی به صورت رایگان و بازی SpellForce 3 با قیمت ۴۹.۹۹ دلار در دسترس است.

تریلر جدیدی برای نمایش ابزارهای مادسازی منتشر شده است که شما می‌توانید آن را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده