// شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۰۱

بازی Vainglory 5v5 هفته جاری منتشر می‌شود

استودیو Super Evil Megacorp اعلام کرد که حالت پنج به پنج بازی Vainglory هفته جاری با نام Vainglory 5v5 در دسترس کاربران آیفون و اندروید قرار می‌گیرد.

در سال ۲۰۱۴ میلادی بود که استودیو سوپر اویل مگاکورپ (Super Evil Megacorp) بازی موبایل Vainglory را که در سبک موبا (MOBA) طراحی شده است، برای دستگاه‌های آیفون و اندروید منتشر کرد. روند بازی مذکور در قالب ۳ در مقابل ۳ بازیکن صورت می‌گیرد و نقشه آن از یک مسیر و جنگل برخوردار است. حال در جدیدترین اخبار بازی موبایل سازندگان اعلام کردند که در تاریخ ۱۳ فوریه (۲۴ بهمن‌ماه) بازی مذکور با نام Vainglory 5v5 بروزرسانی می‌شود تا بتواند در کنار آثاری همچون Arena of Valor، دیگر بازی تنسنت (Tencent)، به رقابت بپردازد.

سازندگان با معرفی نسخه جدید و بروزرسانی شده Vainglory 5v5 اعلام کردند که این بازی با بهبود‌های اعمال‌شده و موتور گرافیکی جدید، با یک بازی موبا برای پی سی تفاوتی نخواهد داشت؛ طوری که بازی مذکور روی گوشی موبایل Razer با ۱۲۰ نرخ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود. همانند بازی‌های موبا روی پی‌سی، Vainglory 5v5 شامل دو تیم پنج نفره با سه مسیر مختلف و جنگل می‌شود. گفتنی است که آپدیت Vainglory 5v5 شامل موسیقی متن جدیدی می‌شود که به دست آهنگساز بازی Horizon Zero Dawn یعنی ژوریس د مان تنظیم شده است.

استودیو سوپر اویل مگاکورپ با همکاری ESP Gaming اعلام کردند که ورزش‌های الکترونیک Vainglory هم‌اکنون با نام Vainglory Premier League شناخته می‌شود که شاهد برگزاری مسابقات در شهر لاس وگاس خواهیم بود. ESP Gaming قصد دارد که مسابقات بزرگی همچون X-Games و World Series Poker برای وینگلوری 5v5 برگزار کند و این موضوع می‌تواند حضور این بازی در ورزش‌های الکترونیکی را نسبت به قبل پررنگ‌تر کند.

بازی Vainglory در زومجی توانست نمره ۸ را دریافت کند. در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید و با مراجعه به صفحه اختصاصی آن در زومجی نگاهی به خبر‌های پیشین آن بیندازید.

بازی Vainglory هم‌اکنون به طور رایگان یا به اصطلاح Free to Play برای کاربران آیفون و اندروید در دسترس است. در ادامه می‌توانید از لینک‌های زیر به فروشگاه مورد نظر مراجعه کنید و آن را دانلود کنید.

دانلود بازی Vainglory


منبع kotaku
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده