نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۳۲

نسخه فیزیکی بازی Worms W.M.D برای نینتندو سوییچ لغو شد

توسعه‌دهندگان بازی Worms W.M.D در استودیو Team17 اعلام کردند که نسخه فیزیکی بازی برای نینتندو سوییچ لغو شده است.

اگر از طرفداران مجموعه بازی‌های Worms هستید که عاشق نسخه‌های فیزیکی بازی‌ها هستند، خبر بدی برایتان داریم؛ زیرا در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که روز گذشته استودیو Team17 اعلام کرده است که دیگر شاهد نسخه فیزیکی بازی Worms WMD برای نینتندو سوییچ نخواهیم بود.

این خبر از طریق حساب رسمی توییتر بازی رسیده است. زمانی که یکی از طرفداران درباره زمان دقیق انتشار نسخه نینتندو سوییچ بازی سوال کرد، ناشر بازی در پاسخ گفت که دیگر پیگیر انتشار نسخه فیزیکی بازی نخواهند بود و خریداری بازی به صورت دیجیتالی و از طریق فروشگاه نینتندو eShop تنها راه تهیه بازی است.  

ما دیگر پیگیر انتشار نسخه فیزیکی بازی Worms W.M.D نخواهیم بود و خریداری بازی به صورت دیجیتالی تنها راه تهیه بازی به حساب می‌آید.

بازی Worms W.M.D در ابتدا در تاریخ دوم شهریورماه ۱۳۹۵ (۲۳ آگوست ۲۰۱۶) به مناسبت بیست و یک سالگی مجموعه بازی‌های Worms برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی منتشر شد که یک بازی دو بعدی تاکتیکی مبتنی بر نوبت است. نسخه نینتندو سوییچ بازی به همراه بازی پایه دارای ویژگی‌های اضافی نظیر پشتیبانی از تک جوی‌کان، یک محیط با حال و هوای فضایی، قلعه‌هایی به شکل قارچ و درخت در حالت Forts Mode و البته گزینه‌های شخصی‌سازی دیده‌نشده اعم از سه پوشش جدید است.

در دیگر اخبار مرتبط، استودیو Team17 روز گذشته یک بروزرسانی جدید برای نسخه نینتندو سوییچ بازی Worms W.M.D منتشر ساخت و با انتشار یک تریلر جدید به معرفی ویژگی‌های این آپدیت پرداخت. این بروزرسانی در کنار رفع مشکلات مربوط به عملکرد و باگ‌ها، سیستم دعوت جدید و قابلیت ضبط ۳۰ ثانیه از گیم‌پلی را برای بازی به ارمغان آورد و تعداد کرم‌های هر نقشه را از ۳۲ به ۴۸ افزایش داد. بازی Worms W.M.D در حال حاضر در پلتفرم‌های پی‌سی، پلی‌استیشن 4، نینتندو سوییچ و ایکس‌باکس وان در دسترس است. شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده