نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۸

تصویر گروهی ستارگان دنیای سینمایی مارول به مناسبت دهمین سالگرد

به مناسب دهمین سالگرد دنیای سینمایی مارول و مارول استودیو، این کمپانی تصویری گروهی از بازیگران، کارگردانان و دیگر عوامل این مجموعه را منتشر کرده است.

کمتر از ۱۰ سال پیش فیلم Iron Man (مرد آهنی) در تاریخ ۲ می ۲۰۰۸ به‌روی پرده‌های سینما رفت و این تنها آغازی برای یکی محبوب‌ترین و بدون شک با برنامه‌ترین دنیاهای سینمایی تاریخ هالیوود بوده است. با احتساب فیلم Black Panther (پلنگ سیاه)، از آن زمان تا به امروز شاهد ساخت و انتشار ۱۸ فیلم از دنیای سینمایی مارول توسط کمپانی مارول استودیو بوده‌ایم و حال آن‌ها فهرست بلندی از ابرقهرمانانی که وظیفه دارند تا امنیت جهان را حفظ کنند، در اختیار دارند. حال به مناسبت دهمین سالگرد مارول استودیو و دنیای سینمایی این کمپانی، مارول فیلمسازان، بازیگران، مدیران کمپانی و اسطوره‌های دنیای مارول را به یک مراسم دعوت کرده و یک تصویر گروهی را گرفته و منتشر کرده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

marvel studios 10th anniversary

با این حال، در این تصویر گروهی شاهد حضور تمامی بازیگران یا فیلمسازان دنیای سینمایی مارول مثل ناتالی پورتمن، کت دنینگز و استلان اسکارشگورد که هر سه بازیگران دو قسمت اول فیلم Thor (ثور) بودند (اسکارشگورد در دو فیلم Avengers نیز حضور داشت)، نیستیم. با این وجود، هنوز بازیگران قدیمی دنیای سینمایی مارول مثل ساموئل ال جکسون، کوبی اسمالدرز و لیندا کاردلیانی که همگی از زمان انتشار فیلم Avengers: Age of Ultron (انتقام‌جویان: عصر اولتران) در سال ۲۰۱۵ به این دنیای سینمایی بازنگشته‌اند، در این تصویر دیده می‌شوند. علاوه بر این، بری لارسون، بازیگر نقش کارول دانورز ملقب به کاپیتان مارول، نیز در این تصویر و مراسم حضور دارد. فیلم Captain Marvel قرار است در سال ۲۰۱۹ اکران شود. همچنین کریس همسورث، بازیگر نقش ثور در رابطه با این تصویر و مراسم گفت:

احساس می‌کنم که در مراسمی مثل مراسم اسکار یا چیزی مثل آن حضور دارم. هر شخصی که در اینجا حضور دارد، حداقل در یکی از فیلم‌های مورد علاقه من حضور داشته است.

همچنین مارول یک ویدیو برای تشکر از طرفداران دنیای سینمایی خود منتشر کرده است و علاوه بر برنامه‌ای که برای طرفداران تدارک دیده‌اند، شاهد تصاویری از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم Avengers: Infinity War (انتقام جویان: جنگ بی نهایت) هستیم که این تصاویر و ادامه مطلب ممکن است بخش‌هایی  از داستان این فیلم را برای شما فاش کند، اما علاوه بر اینکه به نظر می‌رسد کاپیتان آمریکا با بازی کریس ایوانز، سلاح یکی از اعضای فرقه سیاه (Black Order) را در دست دارد و در حال مبارزه با آن است، یک تصویر جالب نیز وجود دارد که دستکش تانوس با چهار سنگ بی‌نهایت قابل مشاهده است. بدین ترتیب تانوس برای تکمیل دستکش خود تنها به دو سنگ بی‌نهایت دیگر نیاز دارد. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر این، مارول یک پوستر و بنر نیز به مناسب دهمین سالگرد دنیای سینمایی مارول منتشر کرده است که شما در ادامه می‌توانید این دو تصویر را مشاهده کنید:

marvel studios 10th anniversary

marvel studios 10th anniversary

با توجه به اینکه رشد و گسترش دنیای سینمایی مارول کند نشده و مارول با قدرت و یک برنامه دقیق و منظم در حال توسعه دنیای سینمایی خود است، به نظر می‌رسد که ۱۰ سال آینده باید به فکر مکانی بسیار بزرگ‌تر از مکان فعلی برای جشن بیستمین سالگرد خود باشد. فیلم Black Panther، فیلم بعدی دنیای سینمایی مارول هست که برای اکران در تاریخ ۱۶ فوریه ۲۰۱۸ (۲۷ بهمن ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است. پس از آن فیلم Avengers: Infinity War در تاریخ ۴ می ۲۰۱۸ (۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) اکران خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده