// شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۲۸

سرورهای اختصاصی نسخه کامپیوتر For Honor تا ۱۰ روز دیگر فعال می‌شود

بازیکنان نسخه کامپیوتر بازی For Honor می‌توانند از اسفند ماه با خیال راحت به سرورهای اختصاصی پلتفرم خود متصل شوند.

معمولا گیمرهایی که زیاد با بازی‌های چند نفره و آنلاین سروکار دارند، می‌دانند که سرورهای اختصاصی برای یک پلتفرم در چنین آثاری تا چه اندازه ارزشمند و کارآمد است؛ چرا که سبب می‌شود تا سرورهای بازی به ندرت از دسترس خارج شده و پایداری بالایی داشته باشند و از طرفی سیستم Matchmaking بازی نیز عملکرد بهتری از خود نشان دهد. حالا در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی یوبی سافت اعلام کرده است که در تاریخ ۱۹ فوریه (۳۰ بهمن) سرورهای اختصاصی نسخه کامپیوتر بازی For Honor در دسترس بازیکنان قرار خواهد گرفت.

موضوع سرورهای اختصاصی برای بازی For Honor از ماه جولای سال ۲۰۱۷ (تیر و مرداد ۹۶) به عنوان یکی از اهداف تیم سازنده برای آینده بازی مشخص شده بود، اما این اولین بار است که تاریخ رسمی عرضه و در دسترس قرار گرفتن این سرورها اعلام می‌شود. با این حال، ارائه یک تجربه پایدار برای بازیکنان آن هم در حین انتقال داده‌ها و آزمایش مداوم آن‌ها، خود یک ماموریت سخت برای تیم سازنده بود که دیمین کیکن، کارگردان بازی، در این باره می‌گوید:

تغییر دادن زیربناهای یک بازی در حالی که بازیکنان در حال تجربه آن هستند چالش برانگیز است، اما از جهتی این اقدام، گام مهمی برای بهبود تجربه بازیکنان بود. راه‌اندازی سرورهای اختصاصی به ما این اطمینان را می‌دهد که بازی برای یک سال کامل دیگر با پشتیبانی و محتویات جدید در مسیر هموارتری به راه خود ادامه خواهد داد.

سرورهای اختصاصی نسخه پی سی بخشی از برنامه فصل پنجم بازی فور آنر است که Age of Wolves نام دارد. این فصل از ۲۶ بهمن آغاز می‌شود و علاوه بر افزودن رویدادها و حالت‌های تمرینی جدید، تغییراتی نیز جهت بالانس کردن قدرت‌های هیروها اعمال خواهد کرد.

با وجود اینکه پی‌سی‌بازان به‌زودی سرورهای اختصاصی خود را دریافت خواهند کرد، اما بازیکنان کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان هنوز باید منتظر بمانند، اما نکته امیدوارکننده این است که به‌زودی سرورهای اختصاصی نسخه‌های کنسولی For Honor نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده