نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Go Plane

در بازی Go Plane قرار است هواپیمای تک‌سرنشین‌تان را روشن کنید، به دل آسمان بزنید و از دست دشمنان‌تان فرار کنید. با معرفی این بازی همراه زومجی باشید.

خلبانی و پرواز حرفه‌ی ایده‌آل و موردعلاقه‌ی بسیاری از افراد بوده و هست. از همین رو بازی‌های موبایل بسیاری در این باره منتشر شده‌اند، برخی از این بازی‌ها شما را در حالت اول شخص پشت فرمان می‌نشانند و به دل جنگ می‌برند تا در مقابل جنگنده‌های دشمن قرار بگیرید، این بازی‌ها در بیشتر مواقع با تکیه بر در دسترس قراردادن امکانات جنگی برای کاربر پیش می‌رفتند. در آن‌سوی میدان اما بازی‌هایی هستند که با یک دوربین سوم شخص و با تکیه بر مواردی چون گرافیک هنری و فنی، سعی دارند تا با قرار دادن کاربر در یک فضای هنری خوش رنگ و لعاب، زمینه‌ی سرگرم کردن او را فراهم کنند. بازی موبایل Go Plane جزو دسته‌ی دوم است، کاربر در این بازی باید در فضایی چشم‌نواز از دست بمب‌های دشمن که زوزه‌کشان به سمتش می‌آیند فرار کند.

گیم‌پلی بازی بسیار روان است

ارائه‌ی بازی در گیم‌پلی بسیار خوب است. گیم‌پلی بازی روان و راضی کننده است. اجرای گیم‌پلی بازی آنقدر خوب و روان است که هیچ‌گونه کندی و کمبودی در آن نخواهید دید. سیستم حرکتی بازی خیلی ساده تعریف شده است، دست خود را به صفحه بزنید و با حرکت دادن آن، هواپیمای‌تان را هدایت کنید. در این مسیر اما تنها نخواهید بود؛ در طول جریان بازی موشک‌های دشمنان به سراغ‌تان خواهند آمد. موشک‌هایی که مجهز به سیستم ردیابی از طریق گرما هستند و هرجا که بروید به‌دنبال‌تان خواهند آمد، موشک‌هایی که تنها راه نابود کردن‌شان گیج کردن آن‌ها است. باید آنقدر در آسمان بچرخید تا این بمب‌ها مسیرشان را گم کنند و به یکدیگر برخورد کنند و منفجر شوند. البته ایجاد این انفجارها تنها راه و اصلی‌ترین راه شما برای پیشروی در بازی هستند، چرا که با هر انفجار مقداری امتیاز دریافت خواهید کرد. هرچه در بازی جلوتر بروید تنوع موشک‌ها هم بیشتر خواهد شد، موشک‌هایی به بازی اضافه خواهند شد که پیچاندن‌شان آنقدر سخت است که می‌توانند به یک سردرد واقعی تبدیل شوند. فضای بازی به هیچ‌عنوان محدود نیست و برای حرکت در آسمان کاملا آزاد هستید و همه‌چیز به سرعت عمل خودتان بستگی دارد. بازی همچنین ۹ وسیله نقلیه هوایی مختلف را در اختیارتان قرار می‌دهد. البته در دسترس قرار گرفتن این وسایل، به میزان پیشرفت شما در بازی نیز بستگی دارند. در طول بازی نیز یک‌سری آیتم اضافی دریافت خواهید کرد برای دقایق قدرت‌های مختلفی به‌تان اضافه می‌کنند. برای نمونه یکی از این آیتم‌ها هواپیمای شما را ضدضربه می‌کند.

این بازی «زیبا» است

نقطه‌ی عطف این بازی اما گرافیک و طراحی هنری بی‌نظیر آن است. بازی از نظر بصری فوق‌العاده قوی است. طراحی موشک‌ها، هواپیماها و محیط‌ها زیبا و چشم نواز است. وقتی بازی را شروع می‌کنید پس از گذشت چند لحظه خود را در حال نقاشی کردن آسمان خواهید یافت. طراحی هنری بازی آنقدر خوب است که می‌توان بازی را به یک اثر هنری چشم‌نواز تشبیه کرد. گرافیک فنی بازی هم در جایگاه خوبی قرار دارد، بازی در زمینه گرافیک فنی می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد، نقص‌های کوچک بازی در این زمینه  اما به هیچ‌عنوان نقطه‌ی ضعف محسوب نمی‌شوند. طراحی کلی این بازی مثال معروف «زیبایی در سادگی است» را یک‌بار دیگر نوشته، توضیح داده و معنی کرده است. این طراحی‌های ساده و چشم‌نواز موجب خلق لحظات بسیار ارزشمندی شده‌اند. بازی موسیقی پس‌زمینه‌ای ندارد و تنها افکت صوتی آن، یک حالت ویبره در زمان گیم‌اوور شدن‌تان خواهد بود.

بازی موبایل Go Plane یک بازی سرگرم‌کننده، زیبا و چشم‌نواز است. اثری که با تلفیق یک گیم‌پلی روان و یک گرافیک بی‌نظیر فضای آسمانی‌اش را تبدیل به یک سمفونی بی‌نظیر اما بی‌صدا می‌کند، سمفونی که کاربر را در نقش رهبر ارکستری قرار می‌دهد که خود مات و مبهوت حرکات نوازنده‌های گروهش شده است. این بازی موبایل هم‌اکنون برای سیستم‌عامل‌های اندروید و ios در دسترس است. شما نیز می‌توانید با استفاده از لینک‌های زیر و از طریق پلی‌استور و اپ‌استور این بازی را دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Go Plane


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده