نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۱

سازندگان Burnout احتمالا روی یک بازی جهان باز با مبارزات تن به تن کار می‌کنند

با توجه به پیشنهادهای شغلی موجود در وب‌سایت استودیو کرایتریون به نظر می‌رسد که آنها روی روی یک بازی جهان باز با مبارزات نزدیک کار می‌کنند.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا استودیو کرایتریون، توسعه‌دهنده بازی Burnout و تعدادی از بازی‌های اخیر مجموعه Need for Speed روی یک بازی جهان‌باز اکشن ماجراجویی کار می‌کند.

بر اساس گزارش پی‌سی گیمز نیوز، پیشنهادهای شغلی موجود در وب‌سایت Criterion نشان می‌دهد که آنها به دنبال یک سرپرست طراح برای بخش مبارزات هستند که به کار روی همه نوع مبارزه و درگیری، علی‌الخصوص مبارزات نزدیک و تن به تن علاقه‌مند باشد. این پیشنهادهای شغلی در کنار «بازی‌های اکشن و اکشن ماجراجویی» به یک بازی جدید اشاره می‌کنند. در جای دیگری از این پیشنهادهای شغلی آمده است که سابقه کار روی بازی‌های جهان‌باز یک پوئن مثبت به حساب می‌آید و بر این اساس به نظر می‌رسد که استودیو کرایتریون روی یک آی‌پی کاملا جدید کار می‌کند.

شایان ذکر است که یکی از عناوین شغلی دیگر، کارگردان بخش هنری است و از این‌رو می‌توان حدس زد که این بازی پررمز و راز بسیار به آغاز پروسه تولید نزدیک است. کمپانی الکترونیک آرتز در سال ۲۰۱۶ اعلام کرد که بازی اسپورت و اکشن استودیو کرایتریون که با نام Beyond Cars شناخته می‌شود همچنان در حال توسعه است اما مشخص نیست که آیا این بازی به بازی مورد بحث مرتبط است یا خیر.

شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده