نویسنده: مهرداد داودی
// پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۰۱

انیمیشن Cars 3 به سرویس Netflix اضافه شد

سومین قسمت از مجموعه محبوب Cars، یعنی انیمیشن Cars 3 به سرویس نتفلیکس اضافه شد.

کمپانی دیزنی به اضافه کردن محصولاتش به سرویس استریم آنلاین Netflix ادامه می‌دهد. آن‌ها اخیرا محصول تحسین‌شده‌ی استودیو پیکسار، یعنی انیمیشن Cars 3 را به این سرویس اضافه کرده‌اند. از روز گذشته یعنی ۳۱ ژانویه (چهارشنبه، ۱۱ بهمن) این انیمیشن محبوب از طریق سرویس نت فلیکس در دسترس کاربران قرار گرفته است.

سومین قسمت از مجموعه‌ی محبوب «ماشین‌ها» در ماه ژوئن ۲۰۱۷ اکران شد. این انیمیشن یکی از دو انیمیشن مشترک پیکسار و دیزنی بود که در سال ۲۰۱۷ منتشر شدند؛ محصول دیگر نیز انیمیشن Coco بود که در ماه نوامبر اکران خود را آغاز کرد. انیمیشن کوکو نیز در سال جاری به سرویس نت‌فلیکس اضافه خواهد شد.

انیمیشن ماشین ها 3 یکی از چندین محصول دیزنی است که به نت‌فلیکس اضافه شده‌اند. انیمیشن‌هایی مانند Moana و Zootopia نیز هم‌اکنون از طریق این سرویس محبوب، در دسترس کاربران هستند. به این لیست محصولات مشترک دیزنی و مارول مانند فیلم‌های Captain America: Civil War ،Doctor Strange ،Guardians of the Galaxy Vol. 2 و یکی از جدیدترین قسمت‌های مجموعه جنگ ستارگان یعنی فیلم Rogue One: A Star War Story را می‌توان اضافه کرد. از سویی نیز فیلم‌های لایو اکشن دیزنی مانند Beauty and the Beast و Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales نیز به‌تازگی به این سرویس استریم آنلاین اضافه شده‌اند. با اینکه محصولات دیزنی سابقه بلندی در اضافه شدن به نت‌فلیکس دارند، انیمشن Cars 3 اما به‌نوعی منحصربه‌فرد است. این انیمیشن تنها محصول استودیو پیکسار است که تاکنون به نت‌فلیکس اضافه شده است.

انیمیشن Cars 3 به کارگردانی برایان فی و با صداپیشگی افرادی چون اون ویلسون، کریستلا آلونزو، بانی هانت، دنیل لارنس، آرمی همر، کری واشنگتن، لیا دلاریا، کریس کوپر و نیتن فیلیون ساخته شد. این انیمیشن در رابطه با بازگشت مک‌کویین و تلاش او برای شکست جکسون استورم، قهرمان جدید مسابقات ماشین‌سواری است. شما همچنین می‌توانید نقد انیمیشن Cars 3 را در زومجی بخوانید.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده