نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۳۱

نینتندو میزان فروش بازی‌های انحصاری سوییچ تا پایان ۲۰۱۷ را اعلام کرد

کمپانی نینتندو اخیرا میزان فروش بازی‌های انحصاری سوییچ را اعلام کرده که در این بین Super Mario Odyssey بیش‌ترین فروش را داشته است.

نینتندو به عنوان بخشی از گزارش مالی اخیر خود، اسامی پرفروش‌ترین بازی‌های کنسول نینتندو سوییچ تا پایان سال ۲۰۱۷ را اعلام کرد. این شرکت در سال ۲۰۱۷ بازی‌های انحصاری بزرگی برای کنسول جدید خودش منتشر کرد که اکثرا هم با واکنش بسیار مثبت منتقدین و گیمر‌ها رو‌به‌رو شدند و در مراسم‌های انتخاب بهترین بازی‌های سال نیز حضور پررنگی داشتند.

اما از حیث فروش، دو رتبه نخست پرفروش‌ترین بازی‌های سوییچ در سال ۲۰۱۷ در اختیار بازی‌های مرتبط با ماریو است؛ به طوریکه در جایگاه نخست بازی Super Mario Odyssey با ۹ میلیون نسخه فروش و در رتبه دوم هم بازی Mario Kart 8 Deluxe با ۷.۳ میلیون نسخه فروش جهانی قرار گرفته است. در مجموع نینتندو در سال ۲۰۱۷ چه از لحاظ فروش سخت‌افزار و چه نرم‌افزار شرایط خیلی خوبی را سپری کرده و همین هم باعث شده تا درآمد کلی شرکت نسبت به سال ۲۰۱۶ رشد ۱۷۶ درصدی و سود آن هم رشد ۴۹۴ درصدی داشته باشد! به‌علاوه سوییچ تا پایان سال ۲۰۱۷ موفق شده از کنسول پیشین نینتندو یعنی Wii U از حیث فروش پیشی بگیرد که عملکرد قابل توجهی است.

در ادامه می‌توانید اسامی پرفروش‌ترین بازی‌های انحصاری نینتندو سوییچ در سال ۲۰۱۷ را مشاهده کنید:

رتبهاسم بازیمیزان فروش
۱Super Mario Odyssey۹ میلیون واحد
۲Mario Kart 8 Deluxe۷.۳ میلیون واحد
۳The Legend of Zelda: Breath of the Wild۶.۷ میلیون واحد
۴Splatoon 2۴.۹ میلیون واحد
۵Arms۱.۶ میلیون واحد
۶Xenoblade Chronicles 2۱.۱ میلیون واحد


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده