نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۵

بازی Mario Kart Tour برای موبایل معرفی شد

کمپانی نینتندو در ادامه برنامه‌هایش برای توسعه بازی‌های موبایل، بازی Mario Kart Tour را برای این پلتفرم معرفی کرد.

نینتندو در چند وقت اخیر تمرکز زیادی روی بازی‌های موبایل داشته و آثاری از قبیل Super Mario Run را برای این پلتفرم منتشر کرده است. حال این شرکت در جدید‌ترین اخبار بازی، بازی موبایل بعدی خودش را معرفی کرده که از سری Mario Kart است. به طور دقیق‌تر، این بازی Mario Kart Tour نام دارد و قرار است تا قبل از پایان ماه مارس (۱۱ فروردین) منتشر شود. هنوز پلتفرم‌های مقصد این بازی به صورت دقیق مشخص نشده‌اند و شاید مثل Super Mario Run بازی ابتدا روی iOS و بعد روی اندروید منتشر شود و شاید هم شاهد انتشار همزمان بازی روی دو پلتفرم باشیم.

Nintendo تنها به معرفی بازی بسنده کرده و اطلاعات بیش‌تری از این اثر منتشر نکرده است. با این حال از آنجایی که با نسخه‌ای از سری ماریو کارت هستیم، شاهد رقابت شخصیت‌های مطرح نینتندو با یکدیگر به وسیله کارت‌ها خواهیم بود و یک اثر ریسینگ مفرح را تجربه خواهیم کرد.

نینتندو تا چند سال اخیر علاقه‌ای به انتشار بازی‌های موبایل نشان نمی‌داد و ترجیح می‌داد بازی‌هایش بیش‌تر روی کنسول‌های خودش منتشر شوند. با این حال پس از موفقیت بازی‌های موبایل طی سالیان اخیر، این شرکت هم تصمیم گرفته تا در این زمینه فعالیتش را گسترش دهد و باید منتظر ماند و دید که در نهایت Mario Kart Tour چه کیفیتی خواهد داشت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده