// پنجشنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۱

معرفی بازی موبایل Drift Max Pro

بازی Drift Max Pro با تمرکز روی مسابقات دریفت‌زنی و دقت خوبی که در گیم‌پلی به خرج داده است، تجربه لذت‌بخشی را ارائه می‌دهد.

بازی‌های ریسینگ یا مسابقه‌ای همواره پذیرای گستره وسیعی از رویدادها و رقابت‌های مختلف با مکانیزم‌های متفاوتی هستند و این تنوع به قدری زیاد است که گاهی اوقات برخی از بازی‌سازان تصمیم می‌گیرند تا سراغ یک بخش خاص از دنیای بی‌کران اتومبیل‌رانی بروند و طرفداران آن رشته را به‌شکلی حرفه‌ای‌تر و واقعی‌تر درگیر بازی خود کنند. اگر سری به مارکت‌های مختلف موبایلی بزنید، احتمالا با آثار زیادی روبرو می‌شوید که به رشته درگ در مسابقات ماشین سواری می‌پردازند، اما در این بین یکی از بخش‌های جذاب اتومبیل‌رانی هم هست که با اینکه طرفداران زیادی دارد، اما بازی‌های خوب زیادی برایش ساخته نشده است. دریفت زدن با خودروها همیشه یکی از لذت‌بخش‌ترین کارهایی است که قطعا اگر از خوره‌های ریسینگ باشید، نمی‌توانید عشق و علاقه خود را به این کار کتمان کنید و حالا تیم Tiramisu با توسعه بازی اندروید و آیفون Drift Max Pro قصد دارد مسابقات جذاب دریفت را به نوعی که برای هر قشری از گیمرها با هر سطحی لذت‌بخش باشد، ارائه دهد.

بازی موبایل Drift Max Pro

بازی کلاسهای متفاوتی از خودروها را دربر میگیرد که رانندگی با هر کدام تجربه جدید و منحصربفردی را القا میکند

با شروع بازی یک خودرو سوبارو ایمپرزا در اختیارتان قرار می‌گیرد و بایستی با شرکت در مسابقات دریفت امتیازهای لازمه را به‌دست آورده و ستاره‌های موردنیاز برای رفتن به مرحله بعد را کسب کنید. اول از همه باید به این نکته اشاره کنم که بازی بخش چندنفره و آنلاین ندارد، اما به اندازه‌ای محتوای آفلاین برای شما فراهم خواهد کرده که جای خالی بخش آنلاین را حس نکنید. مسابقات بازی نیز حالت ثبت رکورد دارند و قرار نیست با هوش مصنوعی رقابت کنید. در واقع پیش از آغاز مرحله تعدادی چالش برای شما مشخص می‌شود که با طی کردن آن‌ها ستاره‌هایی را به‌دست می‌آورید. تنوع خوب مسابقات بازی و همچنین مجبور کردن شما به استفاده از خودروهای متفاوت با کلاس‌های مختلف باعث می‌شود به این زودی‌ها از بازی خسته نشوید و انگیزه خوبی برای ادامه دادن آن داشته باشید. از جمله مسابقات جذاب Drift Max Pro می‌توان به رقابت‌های اسلالوم و Cone Smash اشاره کرد که به مراتب سخت‌تر و چالشی‌تر هستند. همچنین یک مرحله ویژه نیز در پایان هر بخش آزاد می‌شود که با قرار دادن شما در یک محیط وسیع با المان‌های مختلف و تعیین یک زمان مشخص، اجازه می‌دهد مهارت دریفت‌زنی خود را به خوبی به چالش بکشید. از طرفی پیست‌های بازی نیز در محیط‌های مختلف جاده‌ای، شهری و خاکی طراحی شده‌اند که هر کدام ویژگی‌های جالبی دارند.

بازی موبایل Drift Max Pro

کنترل خودروهای مختلف در بازی شرایط متفاوتی دارد و تاحدودی نزدیک به واقعیت است. برای مثال کنترل خودروهای دوج وایپر و موستانگ ۱۹۶۹ به مراتب سخت‌تر از ماشین‌هایی چون میتسوبیشی لنسر و نیسان جی‌تی آر است و این باعث می‌شود تا در هر کلاس تجربه جدید و متفاوتی را حس کنیم. با این حال، طی کردن مراحل چندان سخت نیست و همانطور که در ابتدا نیز گفتم بازی طوری ساخته شده است که برای افراد آماتور و نه چندان حرفه‌ای نیز لذت‌بخش باشد. اما جدا از این‌ها، یکی از بخش‌های بسیار جالب بازی قسمت شخصی‌سازی خودروها است که امکانات نسبتا خوب و گسترده‌ای را در اختیار بازیکن قرار می‌دهد و در هر موردی گزینه‌های متنوع و فراوانی را به شما پیشنهاد می‌کند.

بازی موبایل Drift Max Pro

در پایان باید به گرافیک بازی نیز اشاره کنیم که کاملا قابل قبول است و اگرچه طراحی داخلی خودروها به اندازه خارج آن‌ها خوب نیست، اما به طور کلی محیط بازی و المان‌های مختلفی مثل دود لاستیک‌ها در شرایط مناسبی قرار دارند. از طرفی تیم سازنده در زمینه صداگذاری نیز عملکرد بسیار خوبی داشته و ضمن استفاده از یک موسیقی متناسب، صدای خودروها را نیز با دقت و نزدیک به واقعیت انتخاب کرده است. برای دانلود بازی آیفون و اندروید Drift Max Pro می‌توانید از لینک‌های زیر استفاده کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Drift Max Pro


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده