نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۴

پوستر کامیک کان برزیل فیلم Captain Marvel منتشر شد

کمپانی مارول استودیو پوستر اختصاصی نمایشگاه کامیک کان برزیل 2018 فیلم Captain Marvel با بازی بری لارسون را منتشر کرده است.

هفته گذشته بود که مارول استودیو دومین تریلر رسمی فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) را منتشر کرد و در این تریلر شاهد تصاویر جدید بسیاری از اتفاقات این فیلم بودیم. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، پوستر جدیدی از این فیلم مورد انتظار از دنیای سینمایی مارول منتشر شده است. این پوستر که حالت گرافیکی و مانند کامیک دارد و در آن شاهد حضور شخصیت کاپیتان مارول هستیم، به صورت اختصاصی در پنل مارول استودیو در نمایشگاه کامیک کان برزیل 2018 ملقب به CCXP منتشر شده است که علاقه‌مندان دنیای سینمایی مارول و فیلم Captain Marvel می‌توانستند نسخه امضا شده این پوستر از بری لارسون، بازیگر کارول دانورز را دریافت کنند. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Captain Marvel Poster

همچنین در پنل مارول استودیو شاهد حضور بری لارسون بودیم که در مورد فیلم Captain Marvel و بازی در این فیلم صحبت کرد. علاوه بر این، در این پنل به صورت اختصاصی ویدیو جدیدی از این فیلم نمایش داده شد که این ویدیو به صورت آنلاین منتشر نشده‌ است، اما طبق توصیفات منتشر شده از این نمایش توسط IGN، این تصاویر جدید با نمایش کارول دانورز در سفینه فضایی اسکرال شروع می‌شود که در آن گرفتار شده است و آن‌ها در حال آزمایشی روی ذهن او هستند تا از مغز او اطلاعات کسب کنند. در واقع ما پیش از این، این صحنه را در تریلرهای این فیلم مشاهده کرده بودیم و در ادامه شاهد فلش بک به گذشته و دوران حضور کارول دانورز در نیروی هوایی آمریکا هستیم. پس از آن یک اسکرال می‌گوید که چیزی در ذهن او وجود دارد که ما به دنبال آن هستیم و باید عمیق‌تر در مغز او جستجو کنیم و سپس کارول با استفاده از انرژی خود آزاد می‌شود.

با اینکه مشت‌های او را دستبند فلزی پوشانده است، اما او هنوز می‌تواند با برخی از اسکرال‌ها در این سفینه مبارزه کند. او سپس دوباره از انرژی خود که مثل آتش شده، استفاده می‌کند که باعث ذوب شدن فلزهای دور دستش می‌شود و چند انفجار کوچک و ضربه زدن به اسکرال‌ها باعث سوراخ شدن بدنه سفینه می‌شود و او کلاه خود را دوباره به سر می‌کند تا یک مکان امن پیدا کند. در صحنه پایانی کارول یک کپسول فضایی را از این سفینه می‌دزدد و از سفینه اسکرال‌ها فرار می‌کند. همچنین دومین تریلر فیلم Captain Marvel در این پنل منتشر شد که حاوی تصاویر بیشتری نسبت به تریلر اصلی بود که در این تصاویر کارول توسط شخصیت جود لاو برای حضور در ارتش استارفورس (Starforce) کری (Kree) آموزش داده می‌شود و در تصویر دیگر ایجنت فیل کولسن با بازی کلارک گرگ، به دنبال نیک فیوری با بازی ساموئل ال جکسون، در فیلم است. همچنین می‌توانید تصاویری از لباس کاپیتان مارول و پنل مارول استودیو در نمایشگاه CCXP را مشاهده کنید:

فیلم Captain Marvel قرار است در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود. 


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده