نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۵

تاریخ انتشار بازی Vane با تریلری اعلام شد

در حاشیه برنامه Kinda Funny Games که شب گذشته برگزار شد، استودیو فرند اند فو با انتشار تریلری تاریخ انتشار بازی Vane را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، تاریخ انتشار بازی Vane تایید و اعلام شده است. در حاشیه برنامه Kinda Funny Games که شب گذشته توسط گرگ میلر برگزار شد، تریلر جدیدی از این بازی مستقل و کوچک منتشر و مشخص شد که این بازی در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۵ دی امسال) برای کنسول پلی‌ استیشن 4 منتشر خواهد شد. در حال حاضر پیش خرید این بازی برای کاربران این کنسول در آمریکای شمالی و اروپا آغاز شده است و این اثر با قیمت ۲۵ دلار، ۱۸ پوند و ۲۲ یورو در این مناطق منتشر خواهد شد. بازی Vane توسط استودیو فرند اند فو (Freind and Foe) در دست ساخت است که در سال ۲۰۱۶ و در جریان رویداد Playstation Experience 2016 برای اولین بار معرفی شد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در تریلر بازی Vane شاهد نمایشی از دنیای بازی که حالت گرافیکی هنری بسیار زیبایی دارد، با یک موسیقی زیبا هستیم و در طول آن به صورت کوتاهی برخی از معماهای بازی، محیط‌ها، دشمنان و گیم پلی بازی نمایش داده می‌شود. علاوه بر تریلر، تصاویر جدیدی از بازی Vane نیز منتشر شده است که شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

Vane

Vane

اعضای استودیوی فرند اند فو و سازندگان بازی Vane از سازندگان سابق بازی‌های AAA چون بازی The Last Guardian، بازی Killzone، بازی Battlefield 3 و بازی Bionic Commando، تشکیل شده و حدود ۴ سال روی بازی Vane نیز کار کرده‌اند و هدف آن‌ها از ساخت این بازی خلق یک تجربه متفاوت بوده است. بازی Vane یک اثر سوم-شخص و اکشن است که بازیبازها در دنیای صحرا مانند و به ظاهر ساده، رها می‌شوند و دنیای این بازی سرشار از معما‌ها و رمزوراز‌هایی است که در لایه‌های آن پنهان شده است. 


منبع Nichegamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده