// یکشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۹

تریلر جدید بازی Desert Child در جریان رویداد Kinda Funny Games نمایش داده شد

در جریان رویداد Kinda Funny Games، تریلر جدیدی از بازی Desert Child منتشر شد. با زومجی همراه باشید.

بر اساس جدیدترین اخبار بازی، در جریان رویداد Kinda Funny Games استودیو آکوپارا گیمز (Akupara Games) تریلر جدیدی از بازی Desert Child منتشر کرد. این بازی توسط اسکار بریتین (Oscar Brittain) توسعه داده شده و از آثار انیمه‌ای همچون Cowbop Bebop و Akira الهام گرفته است. این تریلر با یک موسیقی جاز شروع می‌شود و در ادامه نمایی از گیم‌پلی بازی به نمایش در می‌آید. در ادامه می‌توانید این تریلر را مشاهده کنید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

همانطور که می‌دانید اخیرا کمپانی مایکروسافت لیست بازی‌های Winter of Arcade را منتشر کرد که در آن بازی Desert Child هم به چشم می‌خورد. Winter of Arcade مجموعه‌ای از ۹ بازی مستقل است که کمپانی مایکروسافت آن را در اختیار دارندگان کنسول ایکس‌باکس وان قرار داده است. بازیکنان می‌توانند تا تاریخ ۲۱ دسامبر‌ (۳۰ آذر) با خرید هر کدام از این بازی‌ها یک گیفت کارت پنج دلاری دریافت کنند. یعنی در صورتی که شخصی هر ۹ بازی درون این لیست را خریداری کند، در مجموعه ۴۰ دلار هدیه خواهد گرفت. براساس اطلاعات منتشر شده گیفت کارت‌های دریافت شده تا حداکثر ۹۰ روز پس از دریافت باید استفاده شوند.

Desert Child تنها یکی از شصت و نه بازی‌ کوچک و بزرگی است که در جریان رویداد Kinda Funny Games معرفی شد. جالب است بدانید که برخی از بازی‌هایی که در این رویداد به نمایش گذاشته شدند هم‌اکنون قابل بازی‌ هستند. برای مثال می‌توان به بازی فوق‌العاده Quarantine Circular اشاره کرد که در حال حاضر برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر شده است و بازیکنان می‌توانند آن را تجربه کنند.

بازی Desert Child در تاریخ ۲۰ آذر ماه منتشر می‌شود و در دسترس کاربران پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد. همچنین گفتنی است که بازی مذکور هم اکنون برای پیش خرید کردن در دسترس قرار دارد.

نظر شما کاربران زومجی در رابطه با این بازی مستقل چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده