// یکشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۴

امی آدامز احتمالا از دنیای سینمایی دی سی جدا می‌شود

طبق اخبار منتشر شده به نظر می‌رسد که امی آدامز، بازیگر کارکتر لوئیس لین قصد دارد برای همیشه از دنیای سینمایی دی سی خارج شود. با زومجی همراه باشید.

در حالی که کمپانی برادران وارنر و دی سی کامیکس مشغول افزایش فهرست فیلم‌های ابرقهرمانی خود برای چندین سال آینده هستند، به نظر می‌رسد که دارایی اولیه‌شان در این دنیای سینمایی با گذشت زمان به تدریج در حال از بین رفتن است. انتشار اخبار در رابطه با جدایی بازیگران مطرح دنیای سینمایی دی سی دیگر برای طرفداران و هواداران این دنیای ابرقهرمانی خبری تازه و عجیب نیست. طی چند ماه گذشته در کنار افزایش بی‌میلی بن افلک برای بازی در نقش کارکتر فوق محبوب بتمن، هنری کویل نیز در اقدامی مشابه به اعلام این موضوع پرداخت که ممکن است برای همیشه از نقش سوپرمن (کلارک کنت) خداحافظی کند.

 با گذشت مدتی کوتاه پس از اعلام نظر جنجالی هنری کویل در رابطه با سوپرمن، امی آدامز، بازیگر نقش لوئیس لین نیز با اظهار نظری مشابه درباره ادامه مسیرش در دنیای سینمایی دی سی، طرفداران را بیش از پیش به آینده این دنیای سینمایی ناامیدتر کرد. او در گفتگو اخیرش با برنامه Actors on Actors در کنار نیکول کیدمن یکی از ستارگان فیلم مورد انتظار Aquaman (آکوامن) به بیان این مسئله پرداخت که دیگر اشتیاقی برای بازی کردن در نقش لوئیس لین را ندارد و احتمالا با این شخصیت خداحافظی می‌کند. آدامز در رابطه با این موضوع می‌گوید:

من فکر می‌کنم که دیگر از دنیای دی سی خارج شده‌ام. فکر می‌کنم که آن‌ها [برادران وارنر و دی سی کامیکس] مشغول انجام اصلاحاتی هستند که متاسفانه من از جزئیات آن با خبر نیستم.

با این که خروج هیچ یک از سه بازیگر حاظر در دنیای سینمایی دی سی (بن افلک، هنری کویل و امی آدامز) تا به این جای کار هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است، اما می‌توان این انتظار را داشت که برادران وارنر به دنبال ریبوت دنیای قدیمی خود هستند، چراکه در صورت به رسمیت در آمدن موضوع خروج هنری کویل و آدامز به طور قطع ادامه مسیر برای مجموعه سوپرمن عملا امکان ناپذیر و غیر ممکن است. جالب است بدانید که چندی پیش یکی از منابع خبرگزاری THR با اشاره به همین موضوع، احتمال ریبوت دنیای سینمایی دی سی را افزایش داد. در گزارش THR از این منبع آمده است:

لوئیس لین/LOIS LANE

یک مسئله به طور رسمی شناخته می‌شود که آن هم عملکرد ناقص قسمت‌هایی از فیلم‌های قبلی است.

THR همچنین در این گزارش با انتشار اسناد دیگری از منبع دیگری به این موضوع اشاره می‌کند که دی سی به دنبال ریبوت دنیای سینمایی دی سی است. امی آدامز برای اولین بار با حضور در فیلم Man of Steel (مرد پولادین) در سال ۲۰۱۳ نقش لوئیس لین را روی پرده سینما‌ها برد. این فیلم که اولین فیلم و آغاز کننده دنیای سنمایی دی سی بود توانست تا حدودی نظر طرفداران و منتقدین را به خود جلب کند. در ادامه او با حضور در دو فیلم Batman V Superman: Dawn of Justice (بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت) و Justice League (لیگ عدالت) به راه خودش ادامه داد اما به نظر می‌رسد که شکست سنگین لیگ عدالت در گیشه و همچنین نارضایتی طرفداران از محتوای این دو فیلم، میل او را برای ادامه این مسیر کمی سخت کرده است.

نظر شما کاربران زوجی در این رابطه چیست؟ آیا ترجیح می‌دهید که برادران وارنر و دی سی کامیکس به روند قدیمی‌شان ادامه دهند یا انتظار یک ریبوت بزرگ را دارید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده