// یکشنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۲

Mortal Kombat X به همراه ۸ بازی دیگر برای Xbox Game Pass معرفی شدند

کمپانی مایکروسافت از بازی‌های ماه دسامبر سرویس ایکس باکس گیم پس رونمایی کرد که در میان آنها آثاری همچون Hellblade و Mortal Kombat X دیده می‌شود.

هنوز یک هفته از معرفی بازی‌های جدید Xbox Game Pass برای ماه دسامبر نگذشته است که کمپانی مایکروسافت از یک سری بازی‌های جدید نیز رونمایی کرد که در دسترس مشترکین این سرویس قرار گرفته است. 

کمپانی Microsoft اعلام کرد که ۹ بازی از آثار محبوب جدید و همچنین از بازی‌های قدیمی برای بازیکنان در نظر گرفته است. بازی‌هایی که در تاریخ ۷ دسامبر در اختیار بازیکنان قرار گرفته است شامل Mortal Kombat X و بازی تازه منتشر شده Ashen می‌شود.

پس از آثار یاد شده، در تاریخ ۱۱ دسامبر (۲۰ آذر ماه) شاهد راه‌یابی Kingdom Two Crowns خواهیم بود. از طرفی طرفداران Pro Evolution Soccer 19 و Spintires: Mudrunner می‌توانند دو روز بعد در تاریخ ۲۲ آذر ماه این آثار را تجربه کنند. از اقدامات غافل گیر کننده مایکروسافت می‌توان به اضافه شدن بازی Below، ساخته Capy Games، اشاره داشت که بلافاصله پس از عرضه رسمی‌اش در تاریخ ۲۳ آذر ماه در اختیار کاربران سرویس ایکس باکس گیم پس قرار می‌گیرد.

همینطور باید بدانید که سرویس گیم پَس در تاریخ ۲۶ آذر ماه میزبان بازی موفق Hellblade: Senua's Sacrifice خواهد شد که در زومجی نمره عالی ۸ را دریافت کرد. پس از آن بازی پلتفرمر دوست داشتنی Ori and the Blind Forest و بازی اکشن سرعتی Shadow Warrior 2 نیز در تاریخ ۲۹ آذر ماه برای این سرویس منتشر می‌شود. بازی‌های یاد شده به ترتیب در زومجی نمرات ۹ و ۷.۵ را از آن خود کردند.

اگر هنوز سرویس ایکس باکس گیم پس را خریداری نکرده‌اید با توجه به بازی‌های معرفی شده این ماه گویا موقعیت بسیار مناسبی است که کاربران تنها با پرداخت ۱۰ دلار تمامی بازی‌های یاد شده را به رایگان دانلود و تجربه کنند. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند با مطالعه مقاله‌ای در زومجی از بهترین بازی‌های این سرویس اطلاعات کسب کنند.

آیا برای تجربه بازی‌های یاد شده اقدام به خرید سرویس ایکس باکس گیم پس می‌کنید؟ نظرات خود را در این باره با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده