// شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۶

تاریخ انتشار قسمت سوم بازی The Walking Dead: The Final Season مشخص شد

طرفداران سری واکینگ دد تا کمتر از ۴۰ روز دیگر می‌توانند ماجراجویی‌های خود را با کلمنتاین در سومین قسمت از بازی The Walking Dead: The Final Season ادامه دهند.

در حالی که چند ماه پیش خبر تعطیلی استودیو Telltale Games تبدیل به یکی از تلخ‌ترین اخبار سال جاری میلادی شد، آینده بازی The Walking Dead: The Final Season هم در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت، اما مدتی بعد کمپانی اسکای باند اعلام کرد که از میان آی‌پی‌های استودیو تل‌تیل، ساخت فصل آخر واکینگ دد ادامه پیدا خواهد کرد و داستان کلمنتاین به سرانجام خود خواهد رسید. در همین راستا، چندی پیش بود که Skybound اعلام کرد کار ساخت قسمت سوم آغاز شده است و دقایقی پیش در جریان نمایش Kinda Funny Games Showcase که به طور ویژه به معرفی جدیدترین آثار مستقل اختصاص داشت، اولین تریلر از این قسمت همراه با تاریخ عرضه آن منتشر شد.

سومین قسمت از فصل آخر بازی مردگان متحرک، با نام Broken Toys و تحت نظر استودیو Skybound Games توسعه داده شده است و در تاریخ ۲۵ دی ماه منتشر می‌شود. در زیر می‌توانید تریلر جدید بازی را مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

فصل آخر بازی The Walking Dead بر خلاف فصول اول و دوم شامل ۴ قسمت خواهد بود که با انتشار قسمت سوم در اواخر دی ماه، فقط یک اپیزود تا پایان ماجراجویی‌های کلمنتاین باقی می‌ماند.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده