// شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۸

برادران وارنر فیلم شخصیت Plastic Man را می‌سازد

طبق اخبار منتشر شده کمپانی برادران وارنر قصد دارد فیلمی سینمایی با محوریت شخصیت Plastic Man از دنیای ابرقهرمانی دی سی بسازد. با زومجی همراه باشید.

براساس گزارش منتشر شده از سوی هالیوود ریپورتر، کمپانی برادران وارنر قصد دارد ساخت فیلمی سینمایی براساس شخصیت کمیک بوکی Plastic Man (مرد پلاستیکی) را در دستور کار آینده خود قرار دهد. نکته جالب این است که طی چند روز گذشته علاوه بر تایید ساخت فیلم Blue Beetle (بلو بیتل) شاهد انتشار شایعاتی نیز مبنی بر ساخت فیلمی سینمایی براساس شخصیت کمیک بوکی زاتانا زاتارا (Zatanna Zatara) بودیم. تمامی این موضوعات خبر از آن می‌دهند که دنیای سینمایی دی سی با سرعتی بیش از گذشته در حال گسترش است؛ اما با این حال به هیچ وجه نمی‌توان از عواقب این تصمیمات در ظاهر عجولانه و همچنین آینده احتمالی سخن به میان آورد.

طبق اطلاعات به دست آمده در این گزارش آماندا ایدو کو وظیفه نوشتن داستان و فیلمنامه این اثر کمدی و ماجراجویی را بر عهده دارد. از آثار برجسته این نویسنده می‌توان به سریال The Mayor، محصول شبکه ABC اشاره کرد. تا به این لحظه هنوز کارگردان این فیلم از سوی کمپانی برادران وارنر مشخص نشده است، اما انتظار می‎رود که که این موضوع نیز طی مدت کوتاهی از سوی برادران وارنر و دی سی کامیکس به نتیجه برسد. از دیگر عوامل تایید شده این فیلم می‌توان به باب شین اشاره کرد که قرار است در این اثر ابرقهرمانی به عنوان تهیه کننده اجرایی حضور پیدا کند.

plastic man/پلاستیک من

پلاستیک من یا همان پاتریک اوبرایان یک شخصیت ابرقهرمان در کتاب‌های مصور دنیای ابرقهرمانی دی سی است که برای اولین بار در شماره ۱ از گلچین ادبی کمیک‌های پلیسی حضور پیدا کرد. پلاستیک من که توسط جک کول در سال ۱۹۴۱ برای شرکت کوالیتی کامیکس خلق شده بود، بعد از ۱۶ سال توسط دی سی کامیکس در سال ۱۹۵۶ خریداری شد. پاتریک که عضوی در یک گروه گنگ و خلافکار بود بعد از تماس با ماده‌ای شیمیایی حین یک سرقت ناموفق قدرت‌های خارق العاده‌ای را به دست آورد که با کمک آن‌ها می‌توانست بدنش را به هر شکلی که می‌خواست در آورد. او در ادامه بعد از آن که تقریبا پس از حادثه سرقت به حالت نیمه جان توسط گروه خلافکارش تنها گذاشته شد، تصمیم گرفت که به نیروی‌های پلیس بپیوندد و از نیرو‌هایش در راستای دیگری استفاده کند. این شخصیت بعد از به شهرت رسیدن بین طرفداران دنیای کتاب‌های مصور صاحب یک مجموعه انیمیشنی نیز شد. شما در ادامه می‌توانید زمان‌بندی آثار سینمایی دیگر دی سی را مشاهده کنید:

  • فیلم آکوامن به کارگردانی جیمز وان قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر (۳۰ آذر) به روی پرده سینما‌ها برود.
  • فیلم شزم به کارگردانی دیوید سندبرگ قرار است در تاریخ ۵ آوریل ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸) اکران شود.
  • فیلم پرندگان شکاری و رهایی رویایی یک هارلی کویین، که در حال پیشبرد مراحل پیش تولید است قرار است در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۰ (۱۸ بهمن ۱۳۹۸) به نمایش گذاشته شود. 
  • فیلم واندر وومن 1984 به کارگردانی پتی جنکینز  قرار است در تاریخ ۵ ژوئن ۲۰۲۰ (۱۶ خرداد ۱۳۹۹) برای عموم به نمایش در آید.

نظر شما کاربران زومجی در این رابطه چیست؟ نظرات و دیدگاه‌هایتان را با ما در میان بگذارید


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده