// شنبه, ۱۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Serious Scramblers؛ سقوط در گودالی بی‌انتها

بازی موبایل Serious Scramblers یک پلتفرمر بسیار جذاب است که باید با کاراکتر خود به درون گودالی بی‌انتها سقوط کنید. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Serious Scramblers یک اثر جذاب و اعتیادآور از استودیو chinykian است که می‌تواند ساعت‌ها بازیکنان را سرگرم کند. در این بازی اندروید و آیفون شما باید در گودالی بی‌انتها سقوط کنید و مراحل را یک به یک بگذرانید. اکشن تند و سریع بازی باعث می‌شود تا تمام حواس خود را برای پیش بردن مراحل، روی بازی متمرکز کنید.

گیم‌پلی بازی Serious Scramblers بسیار ساده است و تنها باید با لمس کناره‌ها روی سطوح مشخص‌شده فرود آیید و کم کم به سمت پایین بروید. موانع متنوعی سر راه شما وجود دارند که باید با مهارت از آن‌ها عبور کنید و سعی کنید که به داخل گودال سقوط نکنید. بازی رکوردی نیست و باید یک به یک مراحل را طی کنید. رفته رفته چالش‌های بیش‌تری در گیم‌پلی مشاهده خواهید کرد و باید مهارت و سرعت‌عمل خود را بالا ببرید. گودال به‌ظاهر بی‌انتهایی داریم که بازیکنان باید با حوصله به‌پایین بروند و سعی کنند که سرعت خود را حفظ کنند. Serious Scramblers یک پلتفرمر بسیار جذاب است و چاشنی شانس هم در آن دخیل خواهد بود. مواقعی پیش می‌آید که چاره‌ای ندارید و باید سریعا به پایین بپرید تا به موانع برخورد نکنید. در این شرایط باید تا می‌توانید مقاومت کنید تا اینکه بتوانید سطح بعدی که از پایین ظاهر می‌شود را ببینید و روی آن بپرید. مراحل بازی تنوع بالایی دارند و رفته رفته موانع چالش‌برانگیزتر می‌شوند. به‌طور مثال دیگر نمی‌توانید زمان زیادی روی سطح امن باشید و حتما باید بعد از ۱ ثانیه مکان خود را تغییر دهید. موانع پویا هم به بازی اضافه می‌شوند و باید دقت بالایی در پرش‌های خود داشته باشید.

Serious Scramblers
Serious Scramblers
Serious Scramblers

با امتیازاتی که در بازی Serious Scramblers کسب می‌کنید، می‌توانید شخصیت‌ها متنوع بیش‌تری را باز کنید و به بازی ادامه دهید. هرکدام از این شخصیت‌ها، گیم‌پلی بازی را تغییر می‌دهند و سیستم حرکتی خاصی دارند. موسیقی بازی بسیار جذاب و شیرین است و یک ریتم اکشن سرعتی به بازی می‌دهد. گرافیک پیکسلی است و طراحی ساده‌ای را برای بازی می‌بینیم. هیولاهای کوچک روی برخی از سطوح امن وجود دارند که باید با افتادن روی آن‌ها، نابودشان کنید. مسافتی که می‌پیمایید نشان‌دهنده امتیازتان است و درصورت به پایان‌ نبردن مرحله به حساب شما واریز می‌شود.

موانع تنوع بالایی دارند و گیم‌پلی بازی را با چالش‌های شیرینی همراه می‌کنند

باس فایت‌ها بخش دیگری از بازی هستند که باید با آن‌ها رقابت کنید. این باس‌ها معمول هیولاهای غول‌پیکری هستند که سر راه شما سبز می‌شوند و عبور بین سطوح ایمن را سخت می‌کنند. در این شرایط باید از ثانیه‌ها استفاده کنید و سریعا جا به جا شوید. یک لحظه غفلت در نبرد با باس‌ها می‌تواند منجر به شکست شما شود. مهم‌ترین نکته‌ای که باعث هیجان بالای بازیکنان می‌شود، تنوع بالای موانع است و یک چالش سخت و شیرین برای بازیکنان به همراه می‌آورد. رتبه‌بندی جهانی برای این بازی هم وجود دارد و می‌توانید با عملکرد عالی، جز بازیکنان برتر باشید. چالش‌های هفتگی را هم می‌توانید تجربه کنید و امتیازات ویژه را از آن خود کنید. هنگام برخورد به موانع در بازی اندروید و آیفون Serious Scramblers، یک واحد از سلامتی شما کم می‌شود و تنها ۵ بار فرصت دوباره به شما داده می‌شود. تنها نکته مهم بازی این است که سریع باشید و تمرکز خودتان را در جاهای شلوغ حفظ کنید. 

Serious Scramblers
Serious Scramblers
Serious Scramblers

بازی Serious Scramblers در ظاهر اثر ساده و بی‌کیفیتی دیده می‌شود، اما المان‌های سرگرم‌کننده بازی می‌تواند ساعت‌ها شما را مشغول کند. گیم‌پلی بازی چالش بسیار جذابی دارد و باید با تمرکز کامل به سقوط در گودال ادامه دهید. بازی رکوردی نیست و تنها باید مراحل را یک به یک رد کنید و شخصیت‌های دلخواه خود را باز کنید. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Serious Scramblers


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده