// جمعه, ۱۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۸

حالت بتل رویال بازی Counter-Strike: Global Offensive در دسترس قرار گرفت

کمپانی ولو پس از رایگان کردن بازی شوتر آنلاین Counter-Strike: Global Offensive، بخش بتل رویال Danger Zone را به آن اضافه کرد.

یکی از قدیمی‌ترین بازی‌های رقابتی شوتر یعنی Counter-Strike: Global Offensive کماکان با محتویات جدید قصد دارد که بازیکنان را به سمت خود جذب کند. سازندگان مدتی پیش در این راستا بازی خود را در قالب یک شوتر رایگان یا به اصطلاح Free to Play در دسترس تمامی کاربران قرار دادند. چندی پیش صحبت از احتمال اضافه شدن حالت جدید به این بازی شد. حال در جدیدترین اخبار بازی اعلام شد که حالت دیگری با نام Danger Zone به بازی اضافه شده است. حالت یاد شده در واقع نسخه خلاصه شده‌ای از Battle Royale است.

مسابقات Solo این حالت بتل رویال، ۱۶ نفر از بازیکنان را در یک نقشه رها می‌کند تا به رقابت با یکدیگر بپردازند. در آن سو مسابقات تیم‌های دو و سه نفره تا ۱۸ بازیکن را به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. مکانیزم‌های سلاح‌ها و دیگر موارد مربوط به این موضوع در این بخش عملکرد مشابهی با بازی اصلی دارد اما سازندگان خاطرنشان کردند که لوت کردن در حالت Danger Zone از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. لوت کردن یا به اصطلاح جستجو به دنبال سلاح‌ها و پول به کاربران اجازه می‌دهد که تجهیزاتی را به دلخواه خریداری کنند که از طریق یک Drone به آنها واگذار می‌شود.

حالت دنجر زون در نقشه Blacksite جریان خواهد داشت که بازیکنان در حین مبارزه می‌توانند به انجام ماموریت‌های دیگر برای کسب آیتم‌ و پول بپردازند. علاوه بر آن در جریان بازی کاربران با استفاده از تبلتی که در اختیار آنها قرار گرفته شده است می‌توانند موقعیت خود و دیگر موارد بازی را مشاهده کنند. به طور مثال شما می‌توانید از آیتم‌هایی که قرار است در بازی برای شما ارسال شود مطلع شوید. همچنین با استفاده از این تبلت می‌توانید موقعیت برخی از کاربران را شناسایی کنید و حتی از «منطقه خطرناک» نیز مطلع شوید تا بتوانید استراتژی خود را پیاده کنید. به نقل از کمپانی ولو، کاربران در Danger Zone قادر به ذخیره ۱۲۰ اچ پی نوار سلامتی خواهند بود تا بتوانند در این نقطه زنده باقی بمانند.

از طرفی کاربران با پرداخت پول واقعی بالغ بر ۱۵ دلار می‌توانند Prime Status را خریداری کنند که به گفته سازندگان آیتم‌ها و سلاح‌های ویژه‌ای را برای کاربران در نظر گرفته است. البته ویژگی‌های یاد شده تنها به طور ظاهری عمل خواهند کرد و آیتم‌های زیبایی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. بسیاری از کاربران از سازندگان انتظار دارند از آنجا که بازی تبدیل به یک محصول رایگان شده است، کاربرانی که پیش‌تر برای خریداری کردن این بازی پول پرداخت کرده‌اند به طور رایگان Prime Status را دریافت کنند. حال باید تا تاییدیه رسمی ولو در رابطه با این موضوع منتظر بمانیم.

بازی Counter-Strike: Global Offensive در حال حاضر برای پلتفرم‌های ویندوز، مک و لینوکس در دسترس است و بازیکنان آن می‌توانند بازی و حالت جدید Danger Zone را هم‌اکنون به رایگان تجربه کنند. برای اطلاع بیشتر می‌توانید به صفحه استیم این بازی مراجعه کنید و برای دانلود کردن اقدام کنید.

نظرات خود را در مورد رایگان شدن بازی کانتر استرایک و اضافه شدن بخش بتل رویال با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده